  • 1. Data: 2010-08-20 12:51:47
    Temat: mbed
    Od: "Bronek (bryx) Tatukl" <b...@k...com>

    Czy ktos mial stycznosc z takimi wynalazkami? http://mbed.org/

    Czy takie cos jest do kupienia i czy ew. jest mozliwosc uzycia tego jako hid
    keyboard usb

  • 2. Data: 2010-08-21 00:15:30
    Temat: Re: mbed
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-08-20 14:51 Bronek (bryx) Tatukl napisał(a):

    > Czy ktos mial stycznosc z takimi wynalazkami? http://mbed.org/
    >
    > Czy takie cos jest do kupienia i czy ew. jest mozliwosc uzycia tego jako hid
    > keyboard usb

    Jako HID kbd to poszukaj dowolnego modułu z AVRem z USB (AT90USBxxx) -
    jest na to gotowy stos USB o wdzięcznej nazwie "LUFA" i zaimplementowana
    masa klas USB. HID też.
    http://www.fourwalledcubicle.com/LUFA.php

    --
    Adam Dybkowski