  • 1. Data: 2005-11-03 00:45:03
    Temat: NTG: kto to jest LIR
    Od: QQlka <h...@h...ah>

    Kto to jest LIR?
    Jakie warunki trzeba spelnic zbey byc LIRem?
    Czy TKT jest LIRem? Czy TKT musi sie przed kims tlumaczyc z
    przyznawanych adresow IP, czy moze lekka reka przyznac klase C?

  • 2. Data: 2005-11-03 07:38:00
    Temat: Re: NTG: kto to jest LIR
    Od: QQlka <h...@h...ah>

    > Moze lekka raczka przyznac klase C ale ... wedle potrzeb.
    > Tlumaczyc sie nie musi ale rejestruje w RIPE adresy.

    Z tego co przeczytalem w necie za IP taki LIR placi. Prawda to? To moze
    dlatego z takimi oporami daja te adresy?

  • 3. Data: 2005-11-03 07:40:09
    Od: robbo2k <r...@o...pl>

  • 4. Data: 2005-11-03 08:03:43
    Od: Mariusz Krukowski <k...@n...spam.pl>

    QQlka wrote:

    > Z tego co przeczytalem w necie za IP taki LIR placi. Prawda to? To moze
    > dlatego z takimi oporami daja te adresy?

    To bardziej złożone. Ale wszystko można poczytać "z pierwszej ręki" na
    www.ripe.net

  • 5. Data: 2005-11-03 16:37:37
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    LIR nie płaci za IP, ale za bycie LIRem. Poczytaj na www.ripe.net.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 6. Data: 2005-11-03 16:49:40
    Od: Mariusz Krukowski <k...@n...spam.pl>

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > LIR nie płaci za IP, ale za bycie LIRem. Poczytaj na www.ripe.net.

    Właśnie. Ale generalnie, wysokość tej opłaty zależy od ilości IP
    "przetwarzanych" w ciągu roku :-)

  • 7. Data: 2005-11-03 20:22:10
    Od: d...@w...sobie.to

    Mariusz Krukowski <k...@n...spam.pl> wrote:

    > Właśnie. Ale generalnie, wysokość tej opłaty zależy od ilości IP
    > "przetwarzanych" w ciągu roku :-)

    Czyli jak daje, to placi :)

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    33. Punch a hole in the T.V. Sit and watch it anyway, complaining

  • 8. Data: 2005-11-04 22:50:36
    Od: "D.Wesolowski" <wesoly@klu..pl>

    d...@w...sobie.to napisał(a):

    > Czyli jak daje, to placi :)

    Płaci jak weźmie od ripe.

    --
    pozdrawiam
    D.W.

    mailto: wesoly[a.t]klu..pl
    [przy odpisywaniu popraw adres maila]

  • 9. Data: 2005-11-10 18:09:07
    Od: "Soto" <s...@p...onet.pl>

    > Płaci jak weźmie od ripe.

    wytłumacz proszę jak 6-cio latkowi .. jaki jest sens bycia LIR'em bo przyznam
    się że nie do końca rozumiem idee ...
    tak samo jak idee klasy C .... wydawało mi się że wraz z wejsciem CIDR'a idea
    klas A,B,C odeszła w zapomnienie

    możecie mi to jakoś łopataologicznie wytłumaczyć ?

    --
    sOtO

  • 10. Data: 2005-11-11 02:06:41
    Od: "D.Wesolowski" <wesoly@klu..pl>