  • 1. Data: 2005-10-29 14:21:46
    Temat: Onet
    Od: "Konrado5" <k...@a...com.pl>

    Który provider ma najlepszy peering z Onetem? Słyszałem, że w
    Telekomunikacji Kolejowej będą nawet pingi 1 ms do onetu. Czy to możliwe?

  • 2. Data: 2005-10-29 15:06:48
    Temat: Re: Onet
    Od: " dragonite" <d...@g...pl>

    Konrado5 <k...@a...com.pl> napisał(a):

    > Który provider ma najlepszy peering z Onetem? Słyszałem, że w
    > Telekomunikacji Kolejowej będą nawet pingi 1 ms do onetu. Czy to możliwe?

    Z onetem peering ma ATMAN, NETIA, GTS, TKTELEKOM, CYFRONET i jeszcze paru. Co
    z tego że będziesz mieć pinga 1 ms jeśli często serwery Onet nie wyrabiają
    przy dużym ruchu ?

  • 3. Data: 2005-10-29 15:57:35
    Od: "Konrado5" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik " dragonite" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co
    > z tego że będziesz mieć pinga 1 ms jeśli często serwery Onet nie wyrabiają
    Nie zauważyłem, żeby Onet nie wyrabiał.

  • 4. Data: 2005-10-29 16:30:14
    Od: Robert Święcki <j...@s...net>

    Konrado5 wrote:

    > Nie zauważyłem, żeby Onet nie wyrabiał.

    Ichni squid lubi rzucić komunikatem.

    --
    Pozdrowienia, Robert!

    Si vis pacem, para bellum.

  • 5. Data: 2005-10-29 17:28:47
    Od: "Konrado5" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Robert Święcki" <j...@s...net> napisał w wiadomości
    > Ichni squid lubi
    rzucić komunikatem.
    Skoro Onet nie wyrabia z ruchem to czemu do niego są takie dobre pingi?

  • 6. Data: 2005-10-29 17:39:48
    Od: "Konrado5" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Konrado5" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    > rzucić komunikatem.
    > Skoro Onet nie wyrabia z ruchem to czemu do niego są takie dobre pingi?
    Czyżby Onet ustawił pingi w najwyższym priorytecie?

  • 7. Data: 2005-10-29 17:51:12
    Od: Stanisław Halik <w...@t...lain.pl>

    Konrado5 <k...@a...com.pl> wrote:

    > Skoro Onet nie wyrabia z ruchem to czemu do niego są takie dobre
    > pingi?

    nie widzisz różnicy pomiędzy pingiem, za który odpowiada ściśle tcp
    stack, a responsywnością usług z userspace?

    a pingi 1 ms to możesz mieć na parometrowym kablu...

    --
    Stanisław Halik, http://tehran.lain.pl

  • 8. Data: 2005-10-29 17:57:02
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Konrado5 napisał(a):
    > Użytkownik " dragonite" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zauważyłem, żeby Onet nie wyrabiał.

    oj muli, czasem calkiem mocno

    mi idzie do onetu cyfronetem, mam blisko, ale 1 ms to nie widuje
    ( plakac i zmieniac operatora nie bede ;) )

    --
    Mateusz

  • 9. Data: 2005-10-29 19:57:27
    Od: "Vik" <v...@p...onet.pl>

    > nie widzisz różnicy pomiędzy pingiem, za który odpowiada ściśle tcp
    > stack, a responsywnością usług z userspace?
    >
    > a pingi 1 ms to możesz mieć na parometrowym kablu...

    jasne ja mam ponizej ms na radiolinni

    Pzdr
    Vik

  • 10. Data: 2005-10-29 20:16:38
    Od: Stanisław Halik <w...@t...lain.pl>

    Konrado5 <k...@a...com.pl> wrote:

    > Skoro Onet nie wyrabia z ruchem to czemu do niego są takie dobre
    > pingi?

    nie widzisz różnicy pomiędzy pingiem, za który odpowiada ściśle tcp/ip