  • 1. Data: 2005-11-01 11:54:21
    Temat: Problem z Wireless LAN
    Od: s...@w...pl (arturo suhy)

    Witam

    Mieszkam w Hiszpanii w bloku. Posiadam laptopa z karta Wireless 802.11b/g. System
    Windows laczy mnie z internetem automatycznie i korzystam z tego za darmo juz od
    2mcy. Nie mam lacza w domu. Ostatnio jednak zaczely sie problemy. Czesto rozlacza
    mnie i szuka nowej sieci. Znajduje ok 10 roznych,pod roznymi nazwami z roznymi
    adresami IP. Przewaznie wszystkie sieci maja zabezpieczony dostep. Czy jest jakis
    sposob by korzystac z tych sieci ktore wolaja o hasla i klucz??? Podlaczony jestem
    do sieci ktore sa niezabezpieczone (2 sieci) ale ostatnio czesto rozlacza mnie z
    nich. Czy istnieje jakis program,ktory polaczy mnie z zabezpieczona siecia i pozwoli
    z niej korzystac??? Prosze o porade. Nie jestem obeznany z tym tematem

    pozdrawiam

    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 2. Data: 2005-11-01 12:52:18
    Temat: Re: Problem z Wireless LAN
    Od: Adam Paluch <a...@-...org.pl>

    arturo suhy napisał(a):
> [...]
    z niej korzystac??? Prosze o porade. Nie jestem obeznany z tym tematem

    tak, post w stylu:

    Bardzo podoba mi sie pewien samochod, niestety jest problem, nie jest on
    moj ale za to bardzo chcialbym go miec.
    Prosze podpowiedzcie mi jak bezproblemowo go sobie przywlaszczyc.

    ehhhh

    --
    Adam Paluch
    Ex.T.. Sosnowiec

  • 3. Data: 2005-11-01 14:23:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Adam Paluch napisał(a):

    > Bardzo podoba mi sie pewien samochod, niestety jest problem, nie jest on
    > moj ale za to bardzo chcialbym go miec.
    > Prosze podpowiedzcie mi jak bezproblemowo go sobie przywlaszczyc.

    Oj, od razu przywłaszczyć. On chce tylko sobie trochę pojeździć :-P

    M.

  • 4. Data: 2005-11-01 16:31:41
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Oj, od razu przywłaszczyć. On chce tylko sobie trochę pojeździć :-P

    Do banku i na pociąg? ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 5. Data: 2005-11-01 16:34:25
    Od: "lEcHUCk" <l...@o...pl>

    Użytkownik "arturo suhy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Mieszkam w Hiszpanii w bloku. <ciach>

    To nie jest problem polskiego tylko hiszpanskiego Internetu :)

  • 6. Data: 2005-12-11 10:51:43
    Od: <a...@n...pl>

> [...]
    > istnieje jakis program,ktory polaczy mnie z zabezpieczona siecia i pozwoli
    > z niej korzystac??? Prosze o porade. Nie jestem obeznany z tym tematem

    Taaaaa.....
    Hiszpania to problemy polskiego Internetu :D

    pozdr.

    ares