  • 1. Data: 2010-03-01 18:00:24
    Temat: Na Majke...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Autentyczny wypadek sprzed niedawna: klient chce zdjęcia, ale
    najważniejsze dla niego, żeby były robione jak na jakiejś tam Majce z
    TVN. No, kuźwa... nie mam telewizora, nie wiem co to Majka z TVN i nie
    wiem jak się pśtryka ''na Majkę''.

    Wypytawszy się o szczegóły dowiedziałem się, że Majka miała dłuższą
    rurę, o taką (tu jest rozmiar) i asystentkę, która trzymała takie coś (z
    opisu wynika, że blendę). Czyli mam do studia iść z 300mm i pstrykać
    portrety... I jeszcze z asystentką do blendy.
    Ratunku!

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2010-03-01 18:04:52
    Temat: Re: Na Majke...
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał
> [...]
    > wynika, że blendę). Czyli mam do studia iść z 300mm i pstrykać portrety...

    To chyba znaczy, że się rozchodzi o to aby pstryk i asystentka to były ładne
    dupy (chociaż dalibóg, serialu nie oglądam i nie wiem czy asystentka jest
    miła w dotyku czy nie).
    Ten klient to nie lepiej żeby do agencji towarzyskiej poszedł, czy jak ?
    Drożej chyba nie wyjdzie ?
    Bo tu najwyraźniej nie o zdjęcia chodzi tylko o coś innego.

    ; )

    adam

  • 3. Data: 2010-03-01 18:18:08
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

> [...]
    > No, kuźwa... nie mam telewizora, nie wiem co to Majka z TVN i nie wiem jak

    To będziesz musiał pożyczyć od kogos taki zestaw:
    http://m.onet.pl/_m/51ae62f7b6dba28f427b26d0c6a5e8c1
    ,0,1.jpg
    Nasz klient, nasz pan ;)

    --
    Lol

  • 4. Data: 2010-03-01 18:30:42
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    Lol wrote:

    > To będziesz musiał pożyczyć od kogos taki zestaw:
    > http://m.onet.pl/_m/51ae62f7b6dba28f427b26d0c6a5e8c1
    ,0,1.jpg
    > Nasz klient, nasz pan ;)

    Ha ha - dobrze widzę? Nikon D300 + Sigma 18-125 ? :D
    Też mam taką Sigmę ale do 2.5 razy tańszego body :)

  • 5. Data: 2010-03-01 19:00:22
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "dobrov" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

    ,0,1.jpg

    > Ha ha - dobrze widzę? Nikon D300 + Sigma 18-125 ? :D
    > Też mam taką Sigmę ale do 2.5 razy tańszego body :)

    No to jesteś 1/2.5 profesjonalistą :)

  • 6. Data: 2010-03-01 19:13:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Lol pisze:
    > To będziesz musiał pożyczyć od kogos taki zestaw:
    > http://m.onet.pl/_m/51ae62f7b6dba28f427b26d0c6a5e8c1
    ,0,1.jpg
    > Nasz klient, nasz pan ;)

    Sit, nie jestem taka laska... w ogóle laska :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dzień dobry, nie piję, nie palę, nie ćpam - czy należy mi się renta?/

  • 7. Data: 2010-03-01 19:29:10
    Od: "~BitPump" <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl>

    > Sit, nie jestem taka laska... w ogóle laska :)

    To się wyfotoszopuj :P

    ~BitPump

  • 8. Data: 2010-03-01 19:33:07
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-03-01 20:29, ~BitPump pisze:

    > To się wyfotoszopuj :P
    >
    > ~BitPump

    I będzie Janka Muzyczna :)

  • 9. Data: 2010-03-01 19:35:49
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik adam napisał:
    > To chyba znaczy, że się rozchodzi o to aby pstryk i asystentka to były
    > ładne dupy (chociaż dalibóg, serialu nie oglądam i nie wiem czy
    > asystentka jest miła w dotyku czy nie).

    Eee... chyba nie o dupy się rozchodzi. Serialu nie oglądam ale
    próbowałem i jakoś nie potrafię powiedzieć, że główna bohaterka to jakaś
    piękność. Taki mój gust. Po prostu publika myśli, że tak pracuje
    prawdziwy profi. W końcu nawet serial o tym robią.
    Maciek

  • 10. Data: 2010-03-01 19:36:20
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Marcin [3M] pisze:

> [...]