  • 1. Data: 2009-05-15 09:32:01
    Temat: Na stacjonarny w GG
    Od: "Piotr" <e...@w...pl>

    Witam

    Mam następujący problem, posiadam numer stacjonarny w GG, gdy dzwonię na niego z
    komórki, jest sygnał dzwonienia i na tym etapie jest OK. Gdy na komputerze
    odbieram połączenie inicjując rozmowę, to nie słyszę dzwoniącego - dzwoniący
    natomiast cały czas ma w komórce sygnał oczekiwania - jakbym tej rozmowy nie
    odebrał.
    Jeśli ktoś wie w czym jest problem to z góry dziękuję.

    Piotrek

  • 2. Data: 2009-05-15 09:52:02
    Temat: Re: Na stacjonarny w GG
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Piotr" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozmowy nie
    > odebrał.
    > Jeśli ktoś wie w czym jest problem to z góry dziękuję.

    Firewall ze zbyt ścisłymi regułami?
    NAT nie jest problemem, wprawdzie świat mnie widzi na adresie
    publicznym, fakt, jednym dla całej sieci (nawet nie wiem jakiej,
    włożyłem kartę, założyłem stery, złapało, jadę...), ale jadę przez wi-fi
    na adresie prywatnym 192.168.*.*, zadzwoniłem na numer GG, odebrało bez
    problemu, słyszalność obustronna...
    W drugą stronę też zero problemów...
    Może wywal regułkę z FW, zainicjuj połączenie i zatwierdź regułkę
    zgodnie z tym, co przyszło, już w poprawny sposób?