  • 1. Data: 2013-02-14 13:46:34
    Temat: Naczelny hipokryta :)
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    http://www.fakt.pl/Premier-lamie-przepisy,artykuly,1
    99749,1.html

    Przed chwila z konferencji wyniklo, ze na szybka zmiane prawa wobec "wybrancow",
    ktore
    zapowiadal niejaki Nowak, nie ma co liczyc. Natomiast uchylajacy sie od placenia
    powinni sie wstydzic stwierdzil naczelny hopokryta :)

    sz

  • 2. Data: 2013-02-14 16:16:17
    Temat: Re: Naczelny hipokryta :)
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-14 13:46, szufla pisze:
> [...]
    > "wybrancow", ktore zapowiadal niejaki Nowak, nie ma co liczyc. Natomiast
    > uchylajacy sie od placenia powinni sie wstydzic stwierdzil naczelny

    Tusk prowadził? No i gdzie są dowody na to ze jechał 90/50?

  • 3. Data: 2013-02-14 17:03:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-14 16:16, DoQ pisze:
    99749,1.html

    > Tusk prowadził? No i gdzie są dowody na to ze jechał 90/50?

    Przecież w Fakcie wydrukowali zdjęcie :)

  • 4. Data: 2013-02-14 17:35:40
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    > Przecież w Fakcie wydrukowali zdjęcie :)

    jak to rudy klamca powiedzial chwile temu o brzozie ...
    ZALEZY KTO MIERZY.
    i dalej do koryta...

  • 5. Data: 2013-02-14 17:38:59
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Tusk prowadził? No i gdzie są dowody na to ze jechał 90/50?

    Skoro jestes adwokatem naczelnego oszusta, to wytocz sprawe wydawcy w obronie jego
    dobr osobistych. Byc moze przypadkowo okaze sie, ze wyrok wyda sedzia Milewski :)

    sz.

  • 6. Data: 2013-02-14 17:55:42
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro jestes adwokatem naczelnego oszusta, to wytocz sprawe wydawcy w
    > obronie jego dobr osobistych. Byc moze przypadkowo okaze sie, ze wyrok
    > wyda sedzia Milewski :)

    celnie ujete.
    ew Stuleya.

  • 7. Data: 2013-02-14 18:01:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-14 17:35, misiek pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > jak to rudy klamca powiedzial chwile temu o brzozie ...
    > ZALEZY KTO MIERZY.
    > i dalej do koryta...

    LOL - 'fakt' na podstawie zdjęcia jakiegoś licznika z Faktu.
    Tak, pewnie się helem z mankietów zatrułeś :>

  • 8. Data: 2013-02-14 18:26:23
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    99749,1.html

    > Tusk prowadził? No i gdzie są dowody na to ze jechał 90/50?

    Masz racje. Tu tego oszczerstwa nie powiedzieli.

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=GkvMgGh0S_Q

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 9. Data: 2013-02-14 21:05:11
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-14 18:01, Artur Maśląg pisze:

    > LOL - 'fakt' na podstawie zdjęcia jakiegoś licznika z Faktu.
    > Tak, pewnie się helem z mankietów zatrułeś :>

    Nie no spoko. Jeśli nałgali to poniosą tego sromotne konsekwencje :-)
    Tylko że każda komórka mi mówi że skończy się na tuszowaniu i "giętkim"
    języku :-)

  • 10. Data: 2013-02-14 21:07:18
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "z" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Nie no spoko. Jeśli nałgali to poniosą tego sromotne konsekwencje :-)
    > Tylko że każda komórka mi mówi że skończy się na tuszowaniu i "giętkim"
    > języku :-)

    rozumiem ze mowisz o propagandzie rzadowej ... ;)
    zgadzam sie. :)