  • 1. Data: 2013-02-13 11:38:47
    Temat: Cejrowski - Bezpłatne parkowanie w miastach
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Witam,

    https://www.youtube.com/watch?v=pYyCDR_5tGQ

    W skrócie: parkingi w miastach nie powinny być płatne, bo opłaty
    wprowadzono po to, aby było gdzie zaparkować, a nie ma. Ergo - chodzi
    tylko o nabijanie kasy "im".

    Noszszsz....
    Kolejny, po Lisie, Max Kolonko i innych, co to ma prostą receptę na
    życie i w czasie poniżej minuty wyłoży ją gawiedzi na wideoblogu. A
    gawiedź przyklaskuje, bo przecież chodzi o nabijanie kasy "im".

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 2. Data: 2013-02-13 12:07:09
    Temat: Re: Cejrowski - Bezpłatne parkowanie w miastach
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > W skrócie: parkingi w miastach nie powinny być płatne, bo opłaty wprowadzono po to,

    > aby było gdzie zaparkować, a nie ma. Ergo - chodzi tylko o nabijanie kasy "im".

    > bo przecież chodzi o nabijanie kasy "im".

    To moze wytlumacz o co chodzi ?

    sz.

  • 3. Data: 2013-02-13 12:16:25
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-02-13 12:07, szufla pisze:

    > To moze wytlumacz o co chodzi ?

    O rotację samochodów na miejscach parkingowych.
    Nie zauważyłeś, że przyjeżdżając np. do jakiegoś urzędu w centrum
    miasta, gdzie jest strefa płatnego parkowania jednak w końcu można
    znaleźć miejsce? Gdyby parkowanie było bezpłatne, to od godzin rannych
    wszystko byłoby "zabite".

    Pozdr,

  • 4. Data: 2013-02-13 12:17:25
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-02-13 11:38, LEPEK pisze:

> [...]
    > życie i w czasie poniżej minuty wyłoży ją gawiedzi na wideoblogu. A
    > gawiedź przyklaskuje, bo przecież chodzi o nabijanie kasy "im".

    Cejrowski wyłożył tylko co go wkurza i co powinno zrobić miasto. Nic po
    za tym.
    Tabletki się skończyły? Czy oglądałeś coś innego?
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 5. Data: 2013-02-13 12:22:55
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-02-13 12:16, LEPEK pisze:

> [...]
    > miasta, gdzie jest strefa płatnego parkowania jednak w końcu można
    > znaleźć miejsce? Gdyby parkowanie było bezpłatne, to od godzin rannych

    Bzdura
    We wrocku od godz porannych wszystko w centrum jest zabite bez wzgedu
    czy nie było płatne czy jest płatne.
    Kasa za parkowanie w tym temacie nic nie zmieniła.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 6. Data: 2013-02-13 12:25:13
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > strefa płatnego parkowania jednak w końcu można znaleźć miejsce? Gdyby parkowanie
    > było bezpłatne, to od godzin rannych wszystko byłoby "zabite".

    ROTFL.

    sz.

  • 7. Data: 2013-02-13 12:39:26
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2013-02-13 12:22, Krzysztof 45 pisze:

    > Bzdura
    > We wrocku od godz porannych wszystko w centrum jest zabite bez wzgedu czy nie
    > było płatne czy jest płatne.
    > Kasa za parkowanie w tym temacie nic nie zmieniła.
    Nie zgodzę się.... jest rotacja, tylko puste miejsce jest przez max. 1-2 minuty ;-)

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | Owner and Sys/Net Admin of _API Internet_ P. Gubernat |
    =-=-=-=-+

  • 8. Data: 2013-02-13 12:52:21
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nie zgodzę się.... jest rotacja, tylko puste miejsce jest przez max. 1-2 minuty ;-)

    Taka rotacja byla zawsze bez wzgledu na oplaty, a najwieksza pod monopolowymi.
    Jesli jednak niedaleko urzedu czy sklepu jest jakis biurowiec, jak w centrum to
    miejsca mozesz sobie szukac kilometr dalej.

    sz.

  • 9. Data: 2013-02-13 13:31:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Feb 2013 11:38:47 +0100, LEPEK napisał(a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=pYyCDR_5tGQ

    Cejrowski jest znanym wkurwiaczem. Do dziś tylko nie wiem czy on tak
    umyślnie czy raczej z głupoty.
    --
    Jacek

  • 10. Data: 2013-02-13 13:48:31
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 13-02-2013 o 12:22:55 Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    napisał(a):

    > Bzdura
    > We wrocku od godz porannych wszystko w centrum jest zabite bez wzgedu
    > czy nie było płatne czy jest płatne.

    Widocznie ceny za niskie.

    --
    SW3