  • Data: 2017-07-09 20:57:01
    Temat: Nagrywanie z UPC na HD w telewizorze
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jaka jest sytuacja na dzień dzisiejszy.
    Chciałbym nagrywać sygnał na tv (akurat samsunga) dokładnie tak samo jak
    robię to z Dvb-t...
    Nie chcę rozpowszechniać. Nie chcę nawet odtwarzać na komputerze.
    Choć to łamanie moich swobód obywatelskich ;-)
    Chcę nagrać taki sam zakodowany sygnał możliwy do odtworzenia tylko na
    tym telewizorze.
    Jest taka możliwość? Może jakieś przelotki? Wiem że analog da się ale to
    trochę za mało XXI wieku :-)