  • 1. Data: 2017-07-09 20:57:01
    Temat: Nagrywanie z UPC na HD w telewizorze
    Od: z <...@...pl>

    Jaka jest sytuacja na dzień dzisiejszy.
    Chciałbym nagrywać sygnał na tv (akurat samsunga) dokładnie tak samo jak
    robię to z Dvb-t...
    Nie chcę rozpowszechniać. Nie chcę nawet odtwarzać na komputerze.
    Choć to łamanie moich swobód obywatelskich ;-)
    Chcę nagrać taki sam zakodowany sygnał możliwy do odtworzenia tylko na
    tym telewizorze.
    Jest taka możliwość? Może jakieś przelotki? Wiem że analog da się ale to
    trochę za mało XXI wieku :-)

  • 2. Data: 2017-07-09 21:09:09
    Temat: Re: Nagrywanie z UPC na HD w telewizorze
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 09.07.2017 o 20:57, z pisze:
> [...]
    > tym telewizorze.
    > Jest taka możliwość? Może jakieś przelotki? Wiem że analog da się ale to

    Masz tuner zewnętrzny UPC podłączony do telewizora kablem HDMI i ten
    sygnał chcesz nagrywać? Jeśli tak, to nie możesz nagrywać sygnału
    dostarczanego w ten sposób. Wymień w UPC tuner na moduł CI+, pozbędziesz
    się jednego pilota i zyskasz możliwość nagrywania programów UPC (pod
    warunkiem, że UPC tego nie zablokuje - obecnie tego podobno nie robi)
    Mam moduł CI + od Multimedii i na TV Samsunga nagrywam program nawet po
    wyłączeniu telewizora, do tego dochodzi np. funkcja Timeshift oraz brak
    żonglowania pilotami bo został jeden.

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2017-07-09 22:16:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-09 o 21:09, Czarek pisze:

> [...]
    > Mam moduł CI + od Multimedii i na TV Samsunga nagrywam program nawet po
    > wyłączeniu telewizora, do tego dochodzi np. funkcja Timeshift oraz brak

    Znam to. Używałem tak ich moduł CI+ przez rok dopóki jakiś programista
    debil nie zaktualizował softu w module w ten sposób że sprawdza czy tv
    jest wpisany na listę.
    Wcześniej działał przez analogię do 48" bo to model 43" 2016 rocznik ale
    rzadki.

    Niestety zamienili mi na stacjonarny z nagrywarką.

    Ale... :-)
    Wku... mnie bo niektórych kanałów nie można ściszyć.
    Serwisant stwierdził że tak musi być.
    O tyle to dziwne że ze starym tv Sharpa było OK

    Jak żyć?

    Bardzo chętnie wróciłbym do CI+. Co jakiś czas się dopytuję ale dalej lipa.
    Ciekawe czy zwykły dekoder bez nagrywarki albo ten Horizon będzie
    normalnie współpracował z tv przynajmniej pod względem dźwięku.

    W zasadzie to nagrywać nie potrzebuję ale PVR w XXI wieku to podstawa
    Jak żyć.

  • 4. Data: 2017-07-10 15:01:23
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-09 o 20:57, z pisze:
> [...]
    > tym telewizorze.
    > Jest taka możliwość? Może jakieś przelotki? Wiem że analog da się ale to

    Trzeba by się zorientować. czy takie cuś zadziała:

    http://www.ebay.pl/itm/EZCAP-P280-1080P-HD-Video-Cap
    ture-Recorder-Box-/322419235228?hash=item4b11af199c:
    g:dtkAAOSwfVpYnZc4

    Swego czasu widziałem jakieś chińszczyzny, które ignorowały kody
    zabezpieczające i nagrywały wszystko.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2017-07-12 18:49:51
    Temat: Re: Nagrywanie z UPC
    Od: z <...@...pl>

    Tak przy okazji.
    UPC wyobraźcie sobie nadaje szeroką ofertę programów gratis ale
    _analogowo_ Normalny poczciwy PAL :-)
    Jako drugi czy trzeci tv w mieszkaniu na małym ekranie (kuchnia) byłoby
    to nawet nie głupie.
    Tylko...
    Czy da się zrobić PVR do takiego sygnału analogowego?
    Przychodzi mi do głowy tylko magnetowid ;-)
    Ale to nie będzie działało jak PVR.

    Tuner na karcie PCI do komputera pewnie już prościej.
    Zgrywanie do pliku i w locie odtwarzanie np. przez VLC :-)

    Dekoder DVB-T od naziemnej? To chyba nawet nie odbierze sygnału

    Coś przegapiłem? :-)

  • 6. Data: 2017-07-12 19:41:17
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-07-2017 o 18:49, z pisze:
> [...]
    > Zgrywanie do pliku i w locie odtwarzanie np. przez VLC :-)
    >
    > Dekoder DVB-T od naziemnej? To chyba nawet nie odbierze sygnału

    Nagrywarkę dvd.

  • 7. Data: 2017-07-12 20:04:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-12 o 19:41, Cavallino pisze:
    > Nagrywarkę dvd.

    Nie znam. Nigdy nie miałem.
    Będzie działać PVR (zatrzymuję, przewijam)?

  • 8. Data: 2017-07-12 21:45:25
    Od: Czarek <c...@n...fm>

> [...]
    > to nawet nie głupie.
    > Tylko...
    > Czy da się zrobić PVR do takiego sygnału analogowego?

    Da się.
    Multimedia Polska - mam TV cyfrową oraz kanały analogowe - na
    analogowych też bez problemu działa nagrywanie oraz TimeShift na tv
    Samsunga SmartTV (zatrzymywanie, cofanie, podgląd w tył/przód itp) także
    z programowaniem czasowym.

    > Tuner na karcie PCI do komputera pewnie już prościej.

    Mam około ośmioletni tuner analogowy PCI-E firmy Compro - za pomocą
    dostarczonego oprogramowania działają wszystkie funkcje, które podałem
    powyżej w przypadku telewizora.

    > Dekoder DVB-T od naziemnej? To chyba nawet nie odbierze sygnału

    Nie mam pojęcia, nigdy tego typu urządzeń nie używałem.

    > Coś przegapiłem? :-)
    j.w.

    --
    Czarek

  • 9. Data: 2017-07-13 08:17:50
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-07-12 o 20:04, z pisze:

    > Nie znam. Nigdy nie miałem.
    > Będzie działać PVR (zatrzymuję, przewijam)?

    Tak, w nagrywarce z dyskiem HDD.

    PZDR
    --
    Mirek Ptak