  • 1. Data: 2009-06-06 18:32:02
    Temat: Najlepszy internet na kartę dostępny w całej Polsce :Simplus Twój Profil, 36.6 lub MixPlus IV
    Od: X <m...@g...pl>

    Przeszedłem na taryfę Twój Profil w Simplusie, aktywowałem 500MB
    internetu za 35zł (przy zakupie dużego doładowania realny koszt 500MB to
    26zł). Taryfikacja pakietu internetowego przy połączeniu z WAPem, np. na
    mini-operze jest co 10kB (przy najmniejszym transferze schodzi z pakietu
    min.2*10kB=20kB). Przy połączeniu z punktem dostępowym INTERNET
    taryfikacja jest co 100kB (przy namniejszym transferze schodzi z pakietu
    min.2*100kB= 200kB). Jakby nie mówić, najlepszy mobilny internet na
    kartę dostępny w całej Polsce, a nie tylko w miastach...

  • 2. Data: 2009-06-06 19:21:07
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-06-06 20:32, X napisał:

    Zapomniałeś dopisać jaką stawkę dostałeś za rozsyłanie SPAMU.
    Dopisz i będzie wszystko ok ;-)

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-06-06 19:27:02
    Od: t...@g...com

    W IPLUS masz 45 zł z 1 GB..

  • 4. Data: 2009-06-06 20:11:07
    Od: X <m...@g...pl>

    Użytkownik t...@g...com napisał:
    > W IPLUS masz 45 zł z 1 GB..

    Nie potrzebuję umowy na rok czy 2 lata. Internet mobilny (ok.500MB)
    potrzebuję tylko przez 3-4 miesiące w roku.

  • 5. Data: 2009-06-06 20:17:40
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Sat, 06 Jun 2009 20:32:02 +0200, X <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    >min.2*100kB= 200kB). Jakby nie mówić, najlepszy mobilny internet na
    >kartę dostępny w całej Polsce, a nie tylko w miastach...

    "Simplusowiec" przestań się wreszcie podniecać tym simplusem bo to się
    już nudne staje. Skończy się promocja i zaczniesz przeklinać tego
    simplusa:)

  • 6. Data: 2009-06-07 11:53:54
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    > "Simplusowiec" przestań się wreszcie podniecać tym simplusem bo to się
    > już nudne staje.

    Na wsi nie ma lepszego wyboru, więc trzeba chwalić co się ma.

  • 7. Data: 2009-06-07 12:40:24
    Od: X <m...@g...pl>

    Użytkownik Bolek napisał:

    > Na wsi nie ma lepszego wyboru, więc trzeba chwalić co się ma.

    No oczywiście, szczególnie w okresie letniego pobytu na wsi, w której
    jest zasięg 3G !!!

  • 8. Data: 2009-06-07 14:22:37
    Od: "Luke " <m...@g...pl>

    > No oczywiście, szczególnie w okresie letniego pobytu na wsi, w której
    > jest zasięg 3G !!!

    Zostawcie już tą Warszawę w spokoju...

    --
    Luke