  • 1. Data: 2009-06-06 17:38:53
    Temat: Problem z SIMem Playa - telefon sam odbiera rozmowy
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    Mam PDA Eten X500. Z innymi kartami SIM działa poprawnie. Po włożeniu
    playa dzieją się dziwne rzeczy...
    Jak ktoś do mnie dzwoni połącznie od razu pojawia się w "missed calls"
    przy czym zostaje też automatycznie odebrane (dodatkowo przeważnie
    jeżeli dam radę zacząć rozmowę na czas to druga strona i tak nic nie
    słyszy). Resetowałem PDA, zmieniałem ustawienia dzwonków - żadnego
    efektu. Po włożeniu innej karty SIM (nie playa) wszystko wraca do normy.
    Ktoś miał podobny problem?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 2. Data: 2009-06-06 17:58:09
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:h0e9j9$1hp$1@news.onet.pl, *Marcin Lubojański* wrote:
> [...]
    > słyszy). Resetowałem PDA, zmieniałem ustawienia dzwonków - żadnego
    > efektu. Po włożeniu innej karty SIM (nie playa) wszystko wraca do

    sprobuj w innym telefonie.
    wymien karte.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-06-06 18:15:48
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    darnok wrote:

    > sprobuj w innym telefonie.
    > wymien karte.

    "Feralna" karta w starej Nokii działa poprawnie. SIM Orange w Etenie
    też. Po przełożeniu SIMów z powrotem znowu nie działa w Etenie.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 4. Data: 2009-06-06 20:13:55
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Marcin Lubojański"

    > "Feralna" karta w starej Nokii działa poprawnie. SIM Orange w Etenie też.
    > Po przełożeniu SIMów z powrotem znowu nie działa w Etenie.

    OIDP chodzi tu o ilość styków na karcie sim. W punkcie sprzedaży Play
    powinni temu zaradzić, czyli wymienić kartę.

    Maciek.

  • 5. Data: 2009-06-08 06:59:04
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Maciek wrote:
    > Użytkownik "Marcin Lubojański"

    > OIDP chodzi tu o ilość styków na karcie sim. W punkcie sprzedaży Play
    > powinni temu zaradzić, czyli wymienić kartę.

    Naprawiło się po włożeniu do innego telefonu z Windows Mobile.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust