  • 1. Data: 2009-04-21 14:47:25
    Temat: Najlepszy soft w RAWow z G1?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Czy ktos nudzil sie az tak bardzo, zeby porownac
    wolarki RAWow na plikach z Lumixa G1?

    Nie bardzo mam czas na takie zabawy, przynajmniej teraz.
    Moze ktos juz przetrawil temat? :)

    Pixels not found - Abort, Retry, Ignore?

  • 2. Data: 2009-04-21 16:00:39
    Temat: Re: Najlepszy soft w RAWow z G1?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał
    > Czy ktos nudzil sie az tak bardzo, zeby porownac
    > wolarki RAWow na plikach z Lumixa G1?
    >
    > Nie bardzo mam czas na takie zabawy, przynajmniej teraz.
    > Moze ktos juz przetrawil temat? :)

    Ja nie ale tu jest dość ciekawy hint:
    http://www.photozone.de/dslr_reviews/424_panasonic_g
    1?start=2

    adam

  • 3. Data: 2009-04-21 18:55:55
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Ja nie ale tu jest dość ciekawy hint:
    > http://www.photozone.de/dslr_reviews/424_panasonic_g
    1?start=2

    To jedno sprawdzilem jeszcze przed zakupem - mialem wtedy
    wiecej wolnego czasu ;-) SliskyPix kaszani obrobke RAWow
    z G1 (nie wiem jak z innych aparatow) - sa wyraznie mniej
    detaliczne niz z ACR...

    Zainstalowalem dzisiaj RAWtherapee - brrrr tak pooowooolneeego
    oprogramowanie dawno nie widzialem. Odinstalowalem w cholere.

    Sprawdze pewnie jeszcze BibblePro, ale to jak sie troche odrobie.

  • 4. Data: 2009-04-21 21:37:31
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

> [...]
    > oprogramowanie dawno nie widzialem. Odinstalowalem w cholere.
    >
    > Sprawdze pewnie jeszcze BibblePro, ale to jak sie troche odrobie.

    To z górskim widoczkiem też już znałem ale próbka i wykresy pokazujące
    detaliczność po obróbce w SP vs. ACR są chyba dość świeże. Różnica między
    2720, a 2060 LW/PH to nie jest drobiazg.
    To co robi aparat jest i tak spektakularne - jakiś czas temu otworzyłem w SP
    jedną fotografię i mało mi szczęka nie opadła, korekcja AC jest
    nieprawdopodobna. Gdyby tak jeszcze SP wyciskało z tej matrycy ile się da...

    Też się do takich testów nie palę z braku czasu, a SP jakoś mi nie pasuje
    ; )

    adam

  • 5. Data: 2009-04-21 22:09:43
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gsl4vk$qae$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Jakub Jewuła nabazgrał:
    > Zainstalowalem dzisiaj RAWtherapee - brrrr tak pooowooolneeego
    > oprogramowanie dawno nie widzialem. Odinstalowalem w cholere.

    Z ciekawości: masz powolny procesor czy wielki monitor? Bo na moim
    1280x1024 przy procesorze AMD kupionym za niecałe dwie stówki ledwie
    zauważam opóźnienia.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 6. Data: 2009-04-21 23:15:48
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze l...@l...localdomain:

    > Z ciekawości: masz powolny procesor czy wielki monitor? Bo na moim
    > 1280x1024 przy procesorze AMD kupionym za niecałe dwie stówki ledwie
    > zauważam opóźnienia.

    Myk polega na tym, żeby nie pracować w powiększeniu 1:1.

  • 7. Data: 2009-04-22 04:27:58
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Z ciekawości: masz powolny procesor czy wielki monitor? Bo na moim
    > 1280x1024 przy procesorze AMD kupionym za niecałe dwie stówki ledwie
    > zauważam opóźnienia.

    Mam dwa rdzenie po 3.4GHz, 3.4GB RAMu, 4.5TB dyskow ;)

  • 8. Data: 2009-04-22 04:39:38
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Myk polega na tym, żeby nie pracować w powiększeniu 1:1.

    Jasne, pewnie lupe mam kupic, zeby widziec co jest na ekranie?

    Nie pracowalem w 1:1 a mimo to jak ruszylem suwakiem ekspozycji
    to sie zdziwilem czemu sie nic nie zmienilo. Dopiero po ladnych
    kilku sekundach zauwazylem jakis efekt :)))

    Pewnie nie umiem ruszac suwakiem ;)

  • 9. Data: 2009-04-22 06:33:31
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Mam dwa rdzenie po 3.4GHz, 3.4GB RAMu, 4.5TB dyskow ;)

    Jezuniu! A ja narzekałem, że na laptopie (T7400, 2 GB, 7200) mi muli...

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 10. Data: 2009-04-22 06:34:47
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Dopiero po ladnych kilku sekundach zauwazylem jakis efekt :)))
    > Pewnie nie umiem ruszac suwakiem ;)

    Spróbuj suwakiem w SWOICH spodniach

    :)

    pozdrawiam,