  • 1. Data: 2009-04-21 11:18:38
    Temat: SIGMA CZY TAMRON
    Od: "Marcin Loch" <m...@m...com.pl>

    Witam
    Chcę kupić obiektyw do SONY A700. Nie stać mnie w tej chwili na oryginalne
    szkiełko sony z soczewkami zeiss'a. Zostaje mi wybór pomiędzy Tamronem a
    Sigmą. Rozpatruję tylko 2 szkła:
    -SIGMA 24-70/2.8 EX DG Macro
    -TAMRON SP AF 28-75MM F/2.8 XR Di LD Aspherical (IF)
    Jeśli ktoś ma dla mnie jakieś sensowne porady to proszę o odpowiedzi.
    Dodam, że do tej pory korzystałem z Tamrona, aż nie zaczął się zacinać.

  • 2. Data: 2009-04-22 08:44:23
    Temat: Re: SIGMA CZY TAMRON
    Od: "Michal k." <b...@o...pl>

> [...]
    > Jeśli ktoś ma dla mnie jakieś sensowne porady to proszę o odpowiedzi.
    > Dodam, że do tej pory korzystałem z Tamrona, aż nie zaczął się zacinać.

    ja szukalem takiego szkla do canona... na L-ke nie bylo mnie stac
    i tez rozwazalem sigme i tamrona. wybralem tamrona ktory podobno lepszy...
    i generalnie jestem zadowolony - na pelnej dziurze na 28 mm jest ostry jak
    zyleta
    na 75 juz ie jest tak rozowo, ale wysta4rczy gpo przymknac do 4 i juz jest
    ostro....
    podobno ostrosc zalezy od egzemplarza...
    auto focus taki se czasami sie myli i ultrasonc toto nie jest
    takze ma swoje wady i zalety - ale stosunek mozliwosci / jakosc do ceny jest
    bardzo dobry
    ja kupilem swojego za 1000PLN