  • 1. Data: 2011-01-01 23:05:01
    Temat: Najmniejszy seryjny nośnik danych
    Od: b...@m...com

    Czy jest coś znacznie mniejszego gabarytowo od karty microSD?

    Mam na myśli nośnik, który jest dostępny w handlu,
    i który może być odczytany przez czytnik USB
    (również dostępny w handlu)

  • 2. Data: 2011-01-01 23:54:44
    Temat: Re: Najmniejszy seryjny nośnik danych
    Od: "Adam Koltowski" <a...@w...onet.pl>

    Użytkownik <b...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mam na myśli nośnik, który jest dostępny w handlu,
    > i który może być odczytany przez czytnik USB

    Kolega potrzbuje ukrywac jakies materialy tak, zeby nikt nie znalazl ????
    Osobiscie nie znam nic mniejszego od karty mikroSD

  • 3. Data: 2011-01-02 00:12:08
    Temat: Re: Najmniejszy seryjny nosnik danych
    Od: bart_h <b...@d...koml>

    > Kolega potrzbuje ukrywac jakies materialy tak, zeby nikt nie znalazl ????
    > Osobiscie nie znam nic mniejszego od karty mikroSD

    Być może chce przemycić dane pod paznokciem lub pod powieką...
    To żart oczywiście, ale ja również nie kojarzę niczego mniejszego - i
    chociaż mogę się mylić, to karta jeszcze mniejsza a wykonana w obecnej
    technologii będzie strasznie się grzała - mikroskopijne wymiary
    powodują, że ciepło nie ma jak odpromieniować. Moja microSD 8GB przy
    zgrywaniu dużej ilości danych grzeje się tak, że parzy w palce i nie da
    się jej utrzymać. Mam nadzieję że się nie usmaży...

  • 4. Data: 2011-01-03 06:21:45
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2011 21:08:19 +0100, Adam Koltowski napisał(a):

    > A spytam z ciekawosci bo osobiscie nie uzywam SD. Czy predkosc jest na tyle
    > duza, ze np. mozna z niej odtwarzac filmy np.DivX ?? W sensie predosc
    > odczytu ..... ?? Jesli uzywasz to na pewno wiesz na ile szybko to dziala
    > ..... ??
    >
    > Adam

    Z taniego Kingstona odtwarzam filmy w HD i dużo zapasu zostaje.

  • 5. Data: 2011-01-03 20:08:19
    Od: "Adam Koltowski" <a...@w...onet.pl>

  • 6. Data: 2011-01-03 20:22:28
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 03-01-2011 21:08, Adam Koltowski napisał/a:

> [...]
    > duza, ze np. mozna z niej odtwarzac filmy np.DivX ?? W sensie predosc
    > odczytu ..... ?? Jesli uzywasz to na pewno wiesz na ile szybko to dziala

    4 - 8 MB/s przy odczycie bez problemu osiągalne w tanich kartach.
    W droższych kilkanaśćie MB/s

    --
    Cz.

  • 7. Data: 2011-01-03 21:13:39
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 03-01-2011 07:21, Leszek K. napisał/a:

    > Z taniego Kingstona odtwarzam filmy w HD i dużo zapasu zostaje.

    Ale zegarka nie upilnowałeś ;-)

    --
    Cz.

  • 8. Data: 2011-01-03 22:39:45
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 03 Jan 2011 22:13:39 +0100, Czarek napisał(a):

    > Ale zegarka nie upilnowałeś ;-)

    Trzeba będzie baterię wymienić.

  • 9. Data: 2011-01-04 07:06:36
    Temat: Re: Najmniejszy seryjny no?nik danych
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Koltowski" <a...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kolega potrzbuje ukrywac jakies materialy tak, zeby nikt nie znalazl ????
    > Osobiscie nie znam nic mniejszego od karty mikroSD

    Myślę, że koledze potrzebny (być może) nośnik seryjnie
    dostępnej minimalnej wielkości pamięci, z jakiegoś powodu.
    Też taki potrzebowałem myśląc, ze "mały" będzie tani:).

    Artur(m)