  • 1. Data: 2012-09-19 21:45:21
    Temat: Najszybszy kurier w mieście
    Od: tÎż

    http://www.youtube.com/watch?v=5wRPFo9CKAU

    A tak swoją drogą -- który głupszy, ten kurier czy ten w ciemnym aucie?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 2. Data: 2012-09-19 22:05:34
    Temat: Re: Najszybszy kurier w mieście
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=5wRPFo9CKAU
    >
    > A tak swoją drogą -- który głupszy, ten kurier czy ten w ciemnym
    > aucie?

    trafił swój na swego...

  • 3. Data: 2012-09-19 22:58:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-19 22:05, Marek Dyjor pisze:

    > trafił swój na swego...

    Niezupełnie - to kurier sprowokował całą sytuacją, a ja się ludziom
    czasem nie dziwię, że w końcu czasem reagują dość impulsywnie.
    Zresztą ci od nagrania też go chcieli przyblokować - ten z białego
    na samym początku to po co wyprzedzał, skoro zaraz skręcał w lewo?
    Powinni tę taśmę wysłać na policję i tyle.

    "Need For Speed Siódemka Edition" :)

  • 4. Data: 2012-09-19 23:19:23
    Od: tÎż

    Artur Maśląg wrote:

> [...]
    > ci od nagrania też go chcieli przyblokować - ten z białego na samym
    > początku to po co wyprzedzał, skoro zaraz skręcał w lewo? Powinni tę

    Kurier zachował się po prostu po chamsku, natomiast debil w ciemnym aucie
    prawie spowodował wypadek hamując mu przed nosem, a potem spychając z
    drogi.

    Jak Cię takie kretyńskie zachowanie nie dziwi (obu stron) to może pora
    odłożyć kluczyki do szuflady?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2012-09-20 11:29:03
    Od: ojciecc <d...@o...pl>

    W dniu 2012-09-19 23:19, t? pisze:

> [...]
    > drogi.
    >
    > Jak Cię takie kretyńskie zachowanie nie dziwi (obu stron) to może pora

    Ja dzwonił bym po Policje. Przywrócili by go do myślenia np punktami a
    tak znów powtórzy swoje wyczyny przy najbliższej okazji. Takie
    impulsywne blokowanie Astrą, kuriera wywołało niebezpieczną sytuacje,
    dobrze że nic bardziej posranego się nie stało.

  • 6. Data: 2012-09-20 18:08:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-20 11:29, ojciecc pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Ja dzwonił bym po Policje.

    We w trakcie i bez dokumentacji? Znaczy zadzwonić w takich sytuacjach
    warto, ale reakcja może być tylko po czasie i ciężko cokolwiek
    udowodnić "specjaliście".

    > Przywrócili by go do myślenia np punktami a
    > tak znów powtórzy swoje wyczyny przy najbliższej okazji.

    Jasne. Jeden kierowca powiedział, że drugi był chamski? A skąd te
    punkty? Nie widzisz choćby oporu na pms, jak złapią na gorącym
    uczynku i polecanym jest wypieranie się własności dłoni?

    > Takie
    > impulsywne blokowanie Astrą, kuriera wywołało niebezpieczną sytuacje,
    > dobrze że nic bardziej posranego się nie stało.

    LOL - przed Astrą jechało coś białego, co hamowało i skręcało w lewo.

  • 7. Data: 2012-09-20 18:35:29
    Od: tÎż

    Artur Maśląg wrote:

    > LOL - przed Astrą jechało coś białego, co hamowało i skręcało w lewo.

    Masz problemy ze wzrokiem czy jak zwykle trollujesz? Hamowanie było
    takie, że kurier musiał zablokować koła i uciekać na pobocze i dlatego
    tam się znalazł. Potem poniosły go emocje i ominął ich po chodniku, ale
    znalazł się na nim z powodu kretyńskiego zachowania kierowcy ciemnego
    auta (ostrego hamowania bez powodu).

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2012-09-20 22:03:39
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2012-09-20 18:35, t? pisze:

    > Masz problemy ze wzrokiem czy jak zwykle trollujesz? Hamowanie było
    > takie, że kurier musiał zablokować koła i uciekać na pobocze i dlatego
    > tam się znalazł.

    Tak, zwłaszcza na samym początku jeszcze przed skręceniem w prawo.

    --
    RomanS
    ___________________

  • 9. Data: 2012-09-20 22:07:12
    Od: tÎż

    Roman Stachowiak wrote:

    > Tak, zwłaszcza na samym początku jeszcze przed skręceniem w prawo.

    No na początku popisał się chamstwem i buractwem, ale nic w tym
    niebezpiecznego nie było.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 10. Data: 2012-09-20 22:09:35
    Od: "Kum" <k...@k...kum>

    Użytkownik <tÎż> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/watch?v=5wRPFo9CKAU
    >
    > A tak swoją drogą -- który głupszy, ten kurier czy ten w ciemnym aucie?
    >
    > --
    > ss??q s? ??u??ou??

    Znam takich. Dość często oznakowują swoje samochody. "Wisiorek" na lusterku
    i rybka z tyłu.