  • 1. Data: 2012-04-23 14:07:46
    Temat: Najtansze pierwsze OC
    Od: "mumin" <m...@d...in>

    W jakiej firmie mają najtańsze OC? Zależy mi na przyoszczędzeniu grosza,
    ale żeby to nie była jakaś firma krzak i nie było problemów z wypłatą
    ewentualnego ubezpieczenia. Prawko mam od 5 lat, ale praktycznie nieużywane
    i nigdy nie miałem na siebie samochodu, ani ubezpieczenia. Żadnych wypadków
    ani punktów uzbieranych. Nie mam możliwości wzięcia OC na kogoś innego,
    więc żadne zniżki mnie niestety nie dotyczą. Autem będzie się poruszać
    również żona, a wóz to Astra F GL z 1996 roku. Dzięki!

  • 2. Data: 2012-04-23 14:17:22
    Temat: Re: Najtansze pierwsze OC
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    >W jakiej firmie mają najtańsze OC? Zależy mi na przyoszczędzeniu
    >grosza, ale żeby to nie była jakaś firma krzak i nie było problemów z
    >wypłatą ewentualnego ubezpieczenia.

    Jeśli chodzi o OC, to problem z wypłatą odszkodowania to nie Twój
    problem ;)

    > Autem będzie się poruszać również żona, a wóz to Astra F GL z 1996
    > roku. Dzięki!

    Wiele czynników ma wpływ na wysokość składki, chociażby miejsce
    zamieszkania lub ilość rat. Udaj się do jakiegoś multiagenta
    ubezpieczeniowego, wyliczy Ci coś najtańszego. Żeby było na temat: może
    Uniqa wyjdzie korzystnie, może TUZ - ciężko powiedzieć.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-04-23 14:17:59
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-04-23 14:07, mumin pisze:
> [...]
    > na kogoś innego, więc żadne zniżki mnie niestety nie dotyczą. Autem
    > będzie się poruszać również żona, a wóz to Astra F GL z 1996 roku. Dzięki!

    Ja polecam Proamę w stosunku do innych firm jak wyliczał mój agent było
    taniej gdzieś o 150 zł (z > 500) zeszło do 380

    gregor

  • 4. Data: 2012-04-23 14:39:48
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 23.04.2012 14:07, mumin pisze:
> [...]
    > na kogoś innego, więc żadne zniżki mnie niestety nie dotyczą. Autem
    > będzie się poruszać również żona, a wóz to Astra F GL z 1996 roku. Dzięki!

    pierwsze to nie twój problem czy ubezpieczyciel wypłaci czy nie.. Nie
    Tobie będzie wypłacał.
    Dwa, w necie na stronach ubezpieczycieli są kalkulatory, jest z tym
    trochę jebanki, ale mając chwilkę wolnego można powypełniać i dowiesz
    się kto ile z Ciebie zedrze. Jest bardzo dużo parametrów i nie da się
    powiedzieć kto jest tańszy.

  • 5. Data: 2012-04-23 15:00:33
    Od: "Mark Twain" <2...@1...eu>

    dzwoniłem w sprawie OC BMW 325Ci/2003

    mBank (benefia) - 580 zł
    Proama - 506 zł
    Allianz - 960 zł
    Liberty Direct - 428 zł
    Link4 - 843 zł
    PZU - 602

    zniżki 60%

    --

    Mark

  • 6. Data: 2012-04-23 15:12:09
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 23 Kwi, 14:07, "mumin" <m...@d...in> wrote:
> [...]
    > więc żadne zniżki mnie niestety nie dotyczą. Autem będzie się poruszać
    > również żona, a wóz to Astra F GL z 1996 roku. Dzięki!

    zobacz w AXA Direct.
    jak szukałem najtańszego ubezpieczenia dla córki u nich wyszło
    najtaniej

  • 7. Data: 2012-04-23 15:21:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.04.2012 15:12, tadek pisze:

    > zobacz w AXA Direct.
    > jak szukałem najtańszego ubezpieczenia dla córki u nich wyszło
    > najtaniej

    Ja w końcu wziąłem w mBanku. W AXA proponowali mi jakieś chore stawki,
    ostro powyżej tysiąca (przy 60% zniżkach!).

  • 8. Data: 2012-04-23 15:36:14
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 14:07:46 +0200, mumin napisał(a):

> [...]
    > więc żadne zniżki mnie niestety nie dotyczą. Autem będzie się poruszać
    > również żona, a wóz to Astra F GL z 1996 roku. Dzięki!

    YouCanDrive (Hestia) - w tym roku wygrali z mBankiem. Jeśli masz poniżej
    30 lat to sprawdź.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2012-04-23 16:53:22
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-04-23 14:17, M1SLQ pisze:
    > Jeśli chodzi o OC, to problem z wypłatą odszkodowania to nie Twój
    > problem ;)

    mandat i punkty za ewentualna kolizje to juz jego problem, kiedy
    poszkodowany nie bedzie chcial sie zgodzic na oswiadczenie widzac kwit
    ubezpiecznia z MTU czy innej Samopomocy ...

  • 10. Data: 2012-04-23 17:03:42
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 14:17:59 +0200, gregor napisał(a):

    > Ja polecam Proamę w stosunku do innych firm jak wyliczał mój agent było
    > taniej gdzieś o 150 zł (z > 500) zeszło do 380

    Autor nie ma zniżek, jest duża szansa, że Proama wyjdzie najdrożej. Nie ma
    innego wyjścia, trzeba będzie się przekopać przez porównywarki OC,
    ewentualnie poszukać wśród znajomych jakiegoś agenta, bo jak się uprą,
    potrafią zrobić sympatyczną ofertę.

    AK