  • 1. Data: 2013-11-22 08:12:42
    Temat: wczoraj w PR3
    Od: K <...@...c>

    byl anacron i oglosil triumf w sadzie nad suszarka. gratulacje.

  • 2. Data: 2013-11-22 08:21:37
    Temat: Re: wczoraj w PR3
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-22 08:12, K pisze:
    > byl anacron i oglosil triumf w sadzie nad suszarka. gratulacje.

    No właśnie nazwisko wydało mi sie podejrzanie znajome :)

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 3. Data: 2013-11-22 08:55:10
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-22 08:21, MarcinJM pisze:

    > No właśnie nazwisko wydało mi sie podejrzanie znajome :)

    Anakron, na pewno masz gdzieś nagranie. Daj linka.

    --
    MN

  • 4. Data: 2013-11-22 14:37:55
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 22.11.2013 08:55, Marcin N pisze:

    > Anakron, na pewno masz gdzieś nagranie. Daj linka.

    short: http://tinyurl.com/pzea5sx

    long:
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/19673278/ISKRA/2
    1.11.2013%20-%20trojka%20-%20iksra%20-%20wilgotnosc%
    20powietrza.mp3

    anacron
    aba/

  • 5. Data: 2013-11-22 15:01:48
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-22 14:37, anacron pisze:

    > https://dl.dropboxusercontent.com/u/19673278/ISKRA/2
    1.11.2013%20-%20trojka%20-%20iksra%20-%20wilgotnosc%
    20powietrza.mp3

    Gratulacje.
    Tylko nie zajmuj ich czymś poważniejszym, bo można nie
    doczekać orzeczenia wyroku LOL

    Dwa lata trzeba w tym kraju by wymiar sprawiedliwości stwierdził że
    urządzenie było używane nie zgodnie z instrukcją obsługi. LOL

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 6. Data: 2013-11-22 15:13:37
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 22 listopada 2013 08:12:42 UTC+1 użytkownik K napisał:
    > byl anacron i oglosil triumf w sadzie nad suszarka. gratulacje.

    I dobrze. jestem za karaniem tych co zapierdalają bez opamiętania. Ale musi być to
    robione legalnie. Dokąd pani w sklepie z tasiemkami ma mieć metrowy kijek posiadający
    legalizację UM dokąd w każdym sklepie waga musi też mieć ważną legalizację. Dotąd
    Policja ma używać urządzeń do sprawdzania prędkości posiadających odpowiednie
    dokumenty dopuszczające pomiar w określonych w instrukcji warunkach. Ciekawe jak jest
    ze stacjonarnymi fotoradarami. Czy one tez mogą do pewnego poziomu wilgotności dawać
    legalny materiał czy po przekroczeniu jakiegoś parametru nie powinny fotografować?

  • 7. Data: 2013-11-22 15:33:07
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 22.11.2013 15:13, k...@g...com pisze:
    > Ciekawe jak jest ze stacjonarnymi fotoradarami.

    Tak samo. http://damskomesko.pl/2013/10/imgw-kontra-pomiary-pr
    edkosci/
    Rozporządzenie dotyczy każdego urządzenia do pomiaru prędkości.

    --
    anacron
    aba/

  • 8. Data: 2013-11-22 15:36:36
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 22.11.2013 15:01, Krzysztof 45 pisze:

    1.11.2013%20-%20trojka%20-%20iksra%20-%20wilgotnosc%
    20powietrza.mp3

    > Gratulacje.

    Dziękuję.

> [...]
    >
    > Dwa lata trzeba w tym kraju by wymiar sprawiedliwości stwierdził że
    > urządzenie było używane nie zgodnie z instrukcją obsługi. LOL

    Dwa lata, 7 rozpraw. :) Niestety Sąd Rejonowy w Gnieźnie nie jest tu
    wyjątkiem.

    --
    anacron
    aba/

  • 9. Data: 2013-11-22 16:46:46
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-22 15:36, anacron pisze:

    > Dwa lata, 7 rozpraw. :) Niestety Sąd Rejonowy w Gnieźnie nie jest tu
    > wyjątkiem.

    Jasne. Tak na finał bo nie ma co tego ciągnąć, porażające jest to, że
    nie jest to jakaś sprawa rozwojowa, wielowątkowa z przesłuchaniem
    tysiąca świadków że aż tyle czasu musiała trwać.
    Jednym słowem wymiar sprawiedliwości jest ciężko chory.

  • 10. Data: 2013-11-22 16:59:41
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 22.11.2013 16:46, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > tysiąca świadków że aż tyle czasu musiała trwać.
    > Jednym słowem wymiar sprawiedliwości jest ciężko chory.

    Zależy na kogo trafisz. W sądzie jak w życiu możesz trafić na
    inteligentnego człowieka, a możesz na idiotę. W pierwszym przypadku
    nawet jak przegrasz w sądzie nie masz poczucia niesprawiedliwości.
    W SR w Gnieźnie dowiodłem, że Iskra-1 została dopuszczona z naruszeniem
    prawa. Podczas ogłaszania wyroku sędzia to przyznała (mam nagranie), ale
    jednocześnie stwierdziła, iż policjant (na marginesie z wadą wzroku)
    widział i to wystarczy. Stwierdziła też - uwaga - że żaden kierowca nie
    jest w stanie jednocześnie dokładnie śledzić włąsnej prędkości i
    sytuacji na drodze wokół pojazdu (nie ma PJ?). Przez następne 3 miesiące
    nie mogłem uzyskać uzasadnienia wyroku. Jak wyrokiem zainteresowały się
    media, uzasadnienie napisała sędzia (będąca ponoć na urlopie) i tu stał
    się cud, uzasadnienie wyroku zostało całkowicie zmienione. W okręgowym
    stał się kolejny, ponoć bardzo rzadko zmienia się wyrok, najczęściej
    sprawa wraca do pierwszej instancji.

    Jeśli ktoś będzie miał wątpliwą przyjemność z SSR Ewą Pieprzyk
    (zdjęcie znajdzie tu
    http://damskomesko.pl/2013/05/bardzo-niebezpieczny-w
    yrok/) to mu
    współczuję. Ja się zastanawiam jakim cudem ona sędzią została.

    --
    anacron
    aba/