  • Data: 2017-04-24 23:25:09
    Temat: Nauka LabVIEW - jaki zestaw?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Szukam co ciekawego jest do nauki LabView i wpadłem na zestaw LabVIEW
    RIO Evaluation Kit.
    http://sine.ni.com/nips/cds/view/p/lang/pl/nid/20572
    1

    Ktoś miał do czynienia?
    Chodzi mi o naukę programowania: obsługa wejścia/wyjścia cyfrowe i
    analogowe, odczytywanie danych z analogów i jakaś wizualizacja na PC,
    akwizycja danych czujników do plików itp.
    A może to się nie nadaje?

    Compact RIO widzę fajne ale strasznie drogie.

    Ogólnie patrząc na ceny to przechodzi ochota na LabView, no ale może
    jednak...

    --
    Irokez