  • 1. Data: 2017-04-24 23:25:09
    Temat: Nauka LabVIEW - jaki zestaw?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Szukam co ciekawego jest do nauki LabView i wpadłem na zestaw LabVIEW
    RIO Evaluation Kit.
    http://sine.ni.com/nips/cds/view/p/lang/pl/nid/20572
    1

    Ktoś miał do czynienia?
    Chodzi mi o naukę programowania: obsługa wejścia/wyjścia cyfrowe i
    analogowe, odczytywanie danych z analogów i jakaś wizualizacja na PC,
    akwizycja danych czujników do plików itp.
    A może to się nie nadaje?

    Compact RIO widzę fajne ale strasznie drogie.

    Ogólnie patrząc na ceny to przechodzi ochota na LabView, no ale może
    jednak...

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2017-04-25 02:51:01
    Temat: Re: Nauka LabVIEW - jaki zestaw?
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 kwietnia 2017 23:25:10 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:
> [...]
    >
    > Compact RIO widzę fajne ale strasznie drogie.
    >
    > Ogólnie patrząc na ceny to przechodzi ochota na LabView, no ale może

    ============

    Niestety, LabView ma swoje ceny. Wszelakie EVB mają ładnie dopracowane, do tego ładne
    GUI, możliwości obejrzenia tego, czy owego na oscylu, wszystko pięknie wygląda. Są
    interfejsy do fragmentarycznej implementacji do FPGA. Ale, jeżeli dorzucisz trochę
    swojej byle pierdulamentnej logiki, nie mówiąc już o rozwiązaniach działających na
    częstotliwościach rzędu 1GHz, to wszystko to jest o kant poopy rozbić. Jest to dobre
    dla celów edukacyjnych, ale jako "poglądówka" dla studentów, albo jako platforma do
    bazgrania artykułów "naukowych". Parametry/możliwości tego co podałeś w linku są
    mniej niż interesujące. Cena.. No comment..

    A może tutaj coś znajdziesz dla siebie ? :

    https://www.mikroe.com/