  • 11. Data: 2014-02-24 13:18:24
    Temat: Re: Navigo
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości
    On Sat, 22 Feb 2014 22:15:06 +0100, K <...@...c> wrote:

    >Każda navi ma swoje plusy i minusy. Mnie dziś Naviexpert poprowadził
    >przez... parking, i to z jednej strony zamknięty, zamiast wcześniej
    >kazać mi skręcić w prawo na normalnym skrzyżowaniu :)

    A gdzie ? Bo np w Kepnie miedzy 8 a 11 najlepiej bylo przejechac przez
    stacje benzynowa :-)

    Potem utrudniali, ale mam nadzieje ze nadal otwarta z dwoch stron :-)

    J.

  • 12. Data: 2014-02-24 16:01:42
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 24 Feb 2014 13:18:24 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A gdzie ?

    A tu:
    https://www.google.pl/maps/@52.241003,21.09439,3a,75
    y,247.99h,98.89t/data=!3m4!1e1!3m2!1sNx-2HVMm99An83l
    MXzIAaw!2e0!6m1!1e1

    Wylądowałem po drugiej stronie bramy :)

    A potrzebowałem się dostać tu:
    https://www.google.pl/maps/@52.24066,21.094194,3a,75
    y,114.09h,93.38t/data=!3m4!1e1!3m2!1sDRE-U4FFE5WoJid
    ICjJJ5Q!2e0!6m1!1e1

    Zamiast skręcić w prawo na tym skrzyżowaniu:
    https://www.google.pl/maps/@52.23988,21.094061,3a,75
    y,282.53h,84.91t/data=!3m4!1e1!3m2!1sk9uCRJsbz5MgCya
    BHjTCAw!2e0
    NE poprowadził mnie tutaj:
    https://www.google.pl/maps/@52.240672,21.092498,3a,7
    5y,0.26h,80.07t/data=!3m4!1e1!3m2!1stDjZm4LR8yAIdP7p
    GpwxHQ!2e0

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2014-02-24 16:28:05
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-02-22 19:40, J.F. pisze:

    > Ja akurat nie cierpie 3D, bana dostaja u mnie programy ktore nie
    > potrafia w 2D pracowac.

    A nawigowałeś się laptopem 15 cali i większym ? :D
    Bo jeśli nie - to zmieniłbyś swój pogląd na temat 3D imho.

    Dla mnie AM w 3D na 17 calach to najwspanialsze rozwiązanie :D

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 14. Data: 2014-02-24 17:11:13
    Od: Damian G <d...@u...gmail.com>

    W dniu 22.02.2014 23:18, K pisze:

    > tylko ze do naviexperta mozna zglosic takie kwiatki i stosunkowo szybko
    > poprawiaja (wiem bo zglaszalem). wez zglos cos takiego do google :)

    No akurat do Google nie trzeba zgłaszać, tylko można samemu poprawić.
    Poczytaj o Google MapMaker (po naszemu: Kreator Map).

    --
    Damian

  • 15. Data: 2014-02-24 19:26:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości

    >A nawigowałeś się laptopem 15 cali i większym ? :D
    >Bo jeśli nie - to zmieniłbyś swój pogląd na temat 3D imho.

    Hm, ale na tym i 2D musi wygladac ciekawie - ten caly wglad w okolice.

    >Dla mnie AM w 3D na 17 calach to najwspanialsze rozwiązanie :D

    Ale gdzie to zamocowac w aucie :-)

    J.

  • 16. Data: 2014-02-24 20:22:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    > Hm, ale na tym i 2D musi wygladac ciekawie - ten caly wglad w okolice.
    > Ale gdzie to zamocowac w aucie :-)

    Jak zobaczyłem Automałpę na 1280x800, to już się zacząłem zastanawiać,
    że może jednak da się jakiś uchwyt dla tableta wymyślić ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2014-02-24 22:12:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Feb 2014 20:22:38 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F,
    >
    > Jak zobaczyłem Automałpę na 1280x800, to już się zacząłem zastanawiać,
    > że może jednak da się jakiś uchwyt dla tableta wymyślić ;)

    Na czym wy to odpalacie - Android czy jakis symulator CE ?

    J.

  • 18. Data: 2014-02-24 22:15:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-02-24 22:12, J.F. pisze:

    > Na czym wy to odpalacie - Android czy jakis symulator CE ?

    Mnie by przez gardło nie wpadł pomysł by cokolwiek dobrego
    pomyśleć o am na androida.

    Miałem przez 5 minut i z drgawkami natentychmiast to usunąłem
    żądając kasy od sklepu google z uzasadnieniem , że się nie
    bierze kasy za wersję beta nie dającą elementarnej
    funkcjonalności :D

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 19. Data: 2014-02-24 23:09:43
    Od: dizel <x...@x...xx>

    >nie, nie wszedzie. google tez potrafi poprawdzic samochodem slepa, albo
    >przejsciem pozarowym.

    Dokładnie, już kilka razy wylądowałem w ślepym polu szukając jakiegoś
    punktu usługowego korzystając z googlowej nawigacji.
    Mapy google są dobre tylko do tego żeby sprawdzić gdzie się aktualnie
    znajdujemy bo do nawigacji to słabo, wg mnie to już janosik lepiej
    wypada przynajmniej jeśli chodzi o nawigację.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2014-02-24 23:44:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > Na czym wy to odpalacie - Android czy jakis symulator CE ?

    AM od zawsze była również na PC. Ale ja akurat odpalam na tablecie.

    --
    Best regards,
    RoMan