  • 21. Data: 2014-02-25 04:48:41
    Temat: Re: Navigo
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" u...@4...com

    > Mapy google są dobre tylko do tego żeby sprawdzić
    > gdzie się aktualnie znajdujemy

    I do tego, aby obejrzeć zawczasu okolicę. :)
    Mnie nawigacje są raczej nieprzydatne.
    Wolę gołe mapy i wskazania GPS. [golizna
    zawsze wygrywa; gołą prawda, gołe fakty,
    Goła Zośka rżnąca się z Moskalami... nie...
    ta akurat przegrała, bo ją powiesili, na
    dodatek nagą... nie wiem, czy powiesili
    za szpiegostwo, czy za szyję, czy za
    zdradę zdrajcy...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2020-11-02 13:34:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 24 Feb 2014 17:11:13 +0100, w <1...@p...krakow.comarch>,
    Damian G <d...@u...gmail.com> napisał(-a):

    > No akurat do Google nie trzeba zgłaszać, tylko można samemu poprawić.
    > Poczytaj o Google MapMaker (po naszemu: Kreator Map).

    A to jeszcze działa? Podobno mieli wyłączyć.

  • 23. Data: 2020-11-02 13:48:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-11-2020 o 13:34, r...@k...pl pisze:

    > A to jeszcze działa? Podobno mieli wyłączyć.

    Pytasz czy działa teraz, czy działało 6 lat temu?

  • 24. Data: 2020-11-02 14:07:43

    Mon, 2 Nov 2020 13:48:41 +0100, w <rnov79$b8l$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Pytasz czy działa teraz, czy działało 6 lat temu?

    Ehhh, jakieś stare newsy mi zaciągnęło... :/