  • 1. Data: 2010-11-24 21:43:10
    Temat: Nemo/Bipper/Fiorino
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Jezdzi/jezdzil ktos tym?
    Z jakim silnikiem to mozna normalnie uzytkowac. Szukam do firmy 1 szt,
    jezdzil bedzie tym pracownik ale pewnie od czasu do czasu i ja.

  • 2. Data: 2010-11-24 21:59:50
    Temat: Re: Nemo/Bipper/Fiorino
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2010 21:43:10 +0100, emes napisał(a):

    > Jezdzi/jezdzil ktos tym?
    > Z jakim silnikiem to mozna normalnie uzytkowac. Szukam do firmy 1 szt,
    > jezdzil bedzie tym pracownik ale pewnie od czasu do czasu i ja.

    U nas w firmie jeżdżą Bippery z jakimś maleńkim dieselkiem. W sumie całkiem
    fajne auto do miasta i na niezbyt dalekie trasy. Zwinne, poręczne i
    zwrotne. Awarii jakiś poważnych nie stwierdzono. Dobrym pomysłem jest
    całkowite oddzielenie kabiny od przestrzeni ładunkowej: szybko się
    nagrzewa, szybko chłodzi i jest dosyć cicho. Kontrowersyjna jest pozycja za
    kierownicą: jedni bardzo sobie chwalą, inni przeklinają. Wypróbuj
    koniecznie, bo znam jedną osobę, która stanowczo odmawia jazdy tym autem ze
    względu na brak możliwości ustawienia fotela. Wadą tego auta jest
    "galopowanie": mały rozstaw osi plus wysoko umieszczony fotel powodują dość
    dziwny efekt. Silnik nie zachwyca dynamiką, ale to nie jest ścigacz -
    jechałem załadowanym po dach komputerami 150 kilometrów i nawet czasem dało
    się coś wyprzedzić.
    W sumie bardzo przyjemne autko dostawcze. Osobową wersją nigdy nie
    jechałem.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 3. Data: 2010-11-25 09:33:41
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "emes" <e...@e...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Jezdzi/jezdzil ktos tym?
    > Z jakim silnikiem to mozna normalnie uzytkowac. Szukam do firmy 1 szt,
    > jezdzil bedzie tym pracownik ale pewnie od czasu do czasu i ja.

    Czesc. U nas w firmie jest jeden Bipper, przez poltora roku zrobil 32
    tys. W tym czasie wymieniono jakies przeciwwagi przy drazku zmiany biegow
    (bo terkotalo), lozyska mcpersona, spalila sie kostka przy zarowce, od
    jakiegos czasu syczy wspomaganie. Srednie spalanie z tego przebiegu wynosi
    6,05l/100. Zima potwornie dlugo sie dogrzewa silnik. Po pol roku od kupna
    pordzewialy zawiasy tylnych drzwi.

    Reszte to tam kolega dopisal, faktycznie oddzielenie przestrzeni pelna
    grodzia jest baaaardzo dobre.

    W Fiacie jest inny silnik diesla, pug i cytryna maja wspolny.

    PZDr
    Adam