  • 1. Data: 2003-12-22 20:02:47
    Temat: Neostrada i DHCP
    Od: "walker" <w...@t...pl>

    Witam
    Posiadam neostrade + od lipca 2003
    W zeszłym tygodniu dostałem nieszczęsny adres IP 83.30.x.x
    Wiem że adresy IP są przydzielane przez lokalne servery DHCP
    Ja mieszkam w Częstochowie i kiedy badam droge pakietów pierwszy "hop" robi
    na :
    kat-ru1.tpnet.pl [213.25.5.185] i mam pytanianie do osób które posiadają
    wiedze lub są pracownikami TPSA.
    Jakie pule adresowe są przyznane na ten server DHCP ??? Czy tylko ten jeden
    nieszczęsny 83.30 czy też tam jest 80 tak jak dawniej . Po co mi taka
    informacja.??? Bo jeżeli są do tego servera przydzielone 2 pule adresów to
    choćbym miał siedzieć całą noc to bym resetował połączenie aż bym uzyskał
    80. Jeżeli jest tam tylko jedna pula to moje wysiłki nie mają najmniejszego
    sensu.
    Pytanie jest poważne więc prosze o konkretne odpowiedzi
    Pozdrawiam .

    PS.Z tego co również zdążyłem zauważyć ludzie z Warszawy nie mają żadnych
    problemów z uzyskaniem IP 80. czyli na ich server DHCP najwidoczniej jest
    przypisany tylko i wyłączne IP 80.

  • 2. Data: 2003-12-22 20:17:08
    Temat: Re: Neostrada i DHCP
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <r...@z...moj.email.dot.com>

    Użytkownik walker napisał:

    [..]
> [...]
    > sensu.
    > Pytanie jest poważne więc prosze o konkretne odpowiedzi

    TP S.A. przydzieliła 128 klas C dla Neo, więc twój "węzeł" jest po
    upgradzie i nie masz innej puli adresowej.

    --
    "Śmiejmy się! Kto wie czy świat potrwa jeszcze trzy tygodnie?" (Pierre
    Augustin Beaumarchais)

  • 3. Data: 2003-12-22 20:32:01
    Od: "walker" <w...@t...pl>

    > TP S.A. przydzieliła 128 klas C dla Neo, więc twój "węzeł" jest po
    > upgradzie i nie masz innej puli adresowej.

    No to po prostu bosko....:(
    Dziękuje za szybką odpowiedz
    Pozdrawiam i Życze Wesołych Świąt Bożego Narodzenia

  • 4. Data: 2003-12-22 21:47:54
    Od: "walker" <w...@t...pl>

    > TP S.A. przydzieliła 128 klas C dla Neo, więc twój "węzeł" jest po
    > upgradzie i nie masz innej puli adresowej.
    Mam jeszcze jedno pytanie
    Pewnie Warszawa ma na swoim serverze DHCP klase A no bo jakżeby inaczej
    przecież to stolica
    I oto następny dowód do mojej teori że dla TP S.A istnieją klienci równi i
    równiejsi

    Pozdrawiam wszystkich i Życze Wesołych Świąt

  • 5. Data: 2003-12-22 22:21:59
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak)

    walker <w...@t...pl> napisał(a):

    > Mam jeszcze jedno pytanie
    > Pewnie Warszawa ma na swoim serverze DHCP klase A no bo jak?eby inaczej
    > przecie? to stolica
    > I oto nast?pny dow?d do mojej teori ?e dla TP S.A istniej? klienci r?wni i
    > r?wniejsi

    A co ma adres IP do tego ? Jak starcza dla wszystkich adresów to nie
    widzę problemu.

    --
    Bartosz Waszak <w...@i...pl>
    Network Administrator

  • 6. Data: 2003-12-22 22:24:29
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "walker" <w...@t...pl> napisał(a):

    > Pewnie Warszawa ma na swoim serverze DHCP klase A no bo jakżeby inaczej
    > przecież to stolica

    Nie masz pojecia, o czym mowisz.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 7. Data: 2003-12-22 22:31:38
    Od: "walker" <w...@t...pl>

    > Nie masz pojecia, o czym mowisz.
    To prosze mnie uświadomić czemu tak jest że ja za chiny nie moge złapać 80 a
    w wawie nie mają z tym problemów???

  • 8. Data: 2003-12-22 22:48:38
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <bs7rc8$lae$1@korweta.task.gda.pl> walker napisał(a):
    > To prosze mnie uświadomić czemu tak jest że ja za chiny nie moge złapać 80 a
    > w wawie nie mają z tym problemów???

    W chwili obecnej niz uzywam sie takiego pojecia jak 'klasa A'. Pozatym
    to chyba nie ma LIRa pod jurysydkcja RIPE, ktory otrzymal tak duza alokacje.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 9. Data: 2003-12-22 22:50:34
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <bs7jg8$n5d$2@Gambit.Gubernat.NET> Przemysław 'Repcio' Gubernat

    po 128 /24 ale na miasto i jego okolice hint: NEOSTRADA-ADSL w whois@ripe

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 10. Data: 2003-12-22 22:56:54
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak)

    Tomasz Paszkowski <a...@e...net> napisał(a):

    > W chwili obecnej niz uzywam sie takiego pojecia jak 'klasa A'. Pozatym
    > to chyba nie ma LIRa pod jurysydkcja RIPE, ktory otrzymal tak duza alokacje.

    o ile dobrze pamiętam maksymalna alokacja to: /11 (i ma to tylko kilka
    operatorow pod jurysdykcja RIPE)