  • 1. Data: 2003-12-20 17:47:50
    Temat: Serwer i Neostrada
    Od: "MaRaL" <m...@p...pl>

    Kiedyś byłem szczęśliwym posiadaczem serwera pocztowego, WWW i FTP na
    Neostradzie (użyłem programu No-IP). Potem zlikwidowałem serwer WWW i FTP,
    ale wciąż miałem serwer pocztowy. Od jakiegoś czasu nie mogę wysłać żadnej
    wiadomości z darmowej skrzynki do serwera, ale na odwrót działa. Zdarzyło
    się tak nagle, pewnego dnia przestało to działać. Próbowałem postawić serwer
    WWW
    i FTP, ale nie działają. Reinstalowałem Windows (mam XP) i też nic.
    Próbowałem używać różnych serwerów (tzn. programów) i też nic nie działa. U
    siebie stronę WWW z mojego serwera mogę wyświetlić, ale na innych
    komputerach nie - "Nie można wyświetlić strony". Co ciekawe mam serwer
    Counter-Strike'a i on działa. Czy ktoś może mi powiedzieć, jaka jest tego
    przyczyna i jak sprawić, żeby wszystko znowu działało? Słyszałem, że
    ostatnio TPSA przydziela adresy IP z puli, która jest blokowana na wielu
    routerach. Czy to prawda? Jeśli tak, to co zrobić, żeby wszystko działało?
    P.S. Już zlikwidowałem te wszystkie serwery!

  • 2. Data: 2003-12-20 20:52:39
    Temat: Re: Serwer i Neostrada
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    [Adresy w nagłówkach to mielona pułapka. Jeśli chcesz odpisać,]
    [odpisz via nntp, na cGlwZW4=(at)beast.tu.kielce.pl lub wcale.]

    In the darkest hour on Sat, 20 Dec 2003 18:47:50 +0100,
    MaRaL <m...@p...pl> screamed:
    > routerach. Czy to prawda? Jeśli tak, to co zrobić, żeby wszystko działało?
    > P.S. Już zlikwidowałem te wszystkie serwery!

    NTG. FUT alt.pl.neostrada.83 (-;

    Artur

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | AMP29-RIPE