  • 1. Data: 2003-01-25 21:56:30
    Temat: Neostrada i wymiana routerow
    Od: Jacek Serwatynski <t...@t...eu.org>

    Witam
    Ostatnio bylo glosno o tym ze TPSA miala wymieniac routery LUCENTA, gdyz to
    podobno bylo przyczyna ciaglych padow neo+. U mnie w woj. Slaskim
    wg. tego co pisalo na pl.internet.komunikaty jakas duza naprawa miala byc
    w dniach 19-20 stycznia. Posiadam sdi i od jakiegos czasu mialem
    bardzo duze lagi, zaczelo sie to dziac jak TPSA wprowadzila w naszym miescie
    do sprzedazy neo+. Wszystko sie naprawilo 24 stycznia, pingi
    na poziomie 30 ms, 0 packet loss.Zmienily sie rowniez numery ip mojej cenrali i
    routerow w miescie . Kumpel ktory ma neo+ mowi ze teraz chodzi mu to dobrze,
    nie zrywa polaczenia, nie wiesza sie modem. Mysle ze wkoncu TPSA zaczyna
    powoli ogarniac caly ten problem z neo+. Pozostaje zyczyc tylko uzytkownikom
    neo+ cierpliwosci :))

    --
    Jacek Serwatynski <t...@t...eu.org> | PGP_key: www.trynet.eu.org/pub.key
    ------ PGP_finger: 5E30 D9C4 976C E9B1 9920 B155 962A 737B 1EFA 5987 ------

  • 2. Data: 2003-01-25 22:44:04
    Temat: Re: Neostrada i wymiana routerow
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Jacek Serwatynski <t...@t...eu.org> napisał(a):

> [...]
    > powoli ogarniac caly ten problem z neo+. Pozostaje zyczyc tylko uzytkownikom

    Mam Neostrade w Wawie i ostatnio dziala rewelacyjnie. Od dwoch tygodni
    nie bylo zadnej awarii, co wczesniej bylo praktycznie niespotykane.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

  • 3. Data: 2003-01-25 22:44:19
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

> [...]
    > do sprzedazy neo+. Wszystko sie naprawilo 24 stycznia, pingi
    > na poziomie 30 ms, 0 packet loss.Zmienily sie rowniez numery ip mojej

    Ha! Jestem z Wodzislawia i wczoraj moje SDI odzylo ! Pingi z 500-600 spadly
    do 20-30ms po praktycznie calej Polsce :) Wczesniej od jakichs 4 miechow
    sukcesywnie zaczelo zdychac, az 23 stycznia praktycznie calkiem do
    niektorych
    czesci sieci nie moznabylo sie dostac (lagi na shellu siegaly 60 sekund ;)
    Az tu taka niespodzianka - cos rzeczywiscie musieli zrobic :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

  • 4. Data: 2003-01-26 20:00:43
    Od: Andrzej Górny <A...@f...onet.pl>

    Jacek Serwatynski wrote:

> [...]
    > w dniach 19-20 stycznia. Posiadam sdi i od jakiegos czasu mialem
    > bardzo duze lagi, zaczelo sie to dziac jak TPSA wprowadzila w naszym
    [ciahc]

    Ja niebylbym takim optymista. Znajac zalozenia marketingowe tepsy polegajace
    na wciskaniu nowych uslug nalezy spodziewac sie powrotu sytuacji z pingami
    po kilkaset mili sekund... "a jak sie nie podoba to prosze bardzo - mamy
    doskonala usluge neo+" ;)

    --
    Andrzej Górny

  • 5. Data: 2003-01-26 20:00:47
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Jacek Serwatynski <t...@t...eu.org> wrote in

    /ciach.../

    > Mysle
    > ze wkoncu TPSA zaczyna powoli ogarniac caly ten problem z neo+.
    > Pozostaje zyczyc tylko uzytkownikom neo+ cierpliwosci :))

    Nastroje sie znacznie poprawily - w Warszawie Neo dziala niemal idealnie
    od 2-3 tygodni.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 6. Data: 2003-01-26 20:00:55
    Od: Marek Gutkowski <h...@b...spirs.jest.piekna.pl>

    W artykule <8...@l...freebsd.lublin.pl> Przemyslaw Frasunek
    napisał(a):

    > Mam Neostrade w Wawie i ostatnio dziala rewelacyjnie. Od dwoch tygodni
    > nie bylo zadnej awarii, co wczesniej bylo praktycznie niespotykane.

    U mnie to samo. Dokładnie dwa tygodnie. Myślałem, że będzie gorzej -
    szacowałem, że minie jeszcze parę miesięcy, zanim oni dojdą z tym do
    ładu. A tu - proszę - obietnice pań z infolinii zaczynają się sprawdzać.
    Żeby było śmieszniej, parę dni temu zadzwonił do mnie koleś z TPSA i
    zapytał, czy działa :> Dziwne, że nie może tego sprawdzić sam, chociażby
    pingując mojego CellPipe'a.

    --
    "Po co mam czytać dokumentację, skoro patrząc w źródła widzę, że bez
    przepisania/dopisania połowy kodu pewnych rzeczy nie przeskoczę" -

  • 7. Data: 2003-01-26 22:37:01
    Od: MSZ <d...@p...com.pl>

    Dnia 2003-01-25 23:44, Użytkownik Przemyslaw Frasunek napisał:

    > Mam Neostrade w Wawie i ostatnio dziala rewelacyjnie. Od dwoch tygodni
    > nie bylo zadnej awarii, co wczesniej bylo praktycznie niespotykane.

    Ciekaw jestem, na ile ostatnie bezstresowe działanie Neo+ wynika z
    wyłączenia przymusowego przelogowania co 24h?

    --
    M.S.Z.: Mechanical Synthetic Zombie * msz(at)msz.pmp.com.pl

    Well... really... who's to say that mankind wouldn't be better
    off if a few thousand people I personally consider too annoying
    to exist happen to die loud, flashy, painful deaths along the way?
    (Jordan, EN)

  • 8. Data: 2003-01-27 14:43:14
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    MSZ <d...@p...com.pl> napisał(a):

    > Ciekaw jestem, na ile ostatnie bezstresowe działanie Neo+ wynika z
    > wyłączenia przymusowego przelogowania co 24h?

    A wczesniej tak bylo? Bo ja nie zauwazylem, przynajmniej nie u mnie.

  • 9. Data: 2003-01-28 21:13:37
    Od: MSZ <d...@p...com.pl>

    Dnia 2003-01-27 15:43, Użytkownik Przemyslaw Frasunek napisał:

    > A wczesniej tak bylo? Bo ja nie zauwazylem, przynajmniej nie u mnie.

    Nie wiem jak w Lublinie, ale mnie się kiedyś regularnie co 24 godziny
    zrywało PPP i pozwalało zalogować się ponowanie po 5-10 sekundach. O ile nie
    leżał akurat ich serwer autoryzacji...

    BTW, na moje oko on nie tyle padał kompletnie co się przeciążał i za wolno
    odpowiadał. Pod Linuxem pppd+rs-pppoe dłużej czeka na odpowiedź i czasami
    się logowało, po przebootowaniu do windozy znów kicha, Linux - działa...

  • 10. Data: 2003-01-29 11:53:35
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    MSZ <d...@p...com.pl> napisał(a):

    > Nie wiem jak w Lublinie, ale mnie się kiedyś regularnie co 24

    Mieszkam w Wawie :)

    > zrywało PPP i pozwalało zalogować się ponowanie po 5-10 sekundach. O
    > ile nie leżał akurat ich serwer autoryzacji...

    U mnie to sie zdarzylo maksimum ze dwa razy. Przez wiekszosc awarii,
    routing sie konczyl na trzecim hopie. Dwa pierwsze routery neostradowe
    i inne neostrady byly osiagalne.

> [...]
    > wolno odpowiadał. Pod Linuxem pppd+rs-pppoe dłużej czeka na odpowiedź
    > i czasami się logowało, po przebootowaniu do windozy znów kicha, Linux

    A, to wyjasnia czemu nie zauwazylem problemow z autoryzacja u siebie...