  • 1. Data: 2003-01-23 21:26:39
    Temat: Normalka czy cos nie robi? :)
    Od: "Seba" <s...@i...pl>

    EHLO,

    nie wiem czy to normalne, czy jakaś awaria - proszę spojrzeć
    fragment tracerouta:

    3 23 ms 24 ms 23 ms manrtr.cyf-kr.edu.pl [149.156.6.217]
    4 20 ms 21 ms 17 ms gw.cyf-kr.edu.pl [149.156.6.185]
    5 39 ms * 42 ms z-krakowa.waw.lodz-gw.622.pol34.pl
    [212.191.225.81]
    6 881 ms 780 ms 829 ms z-POL34.lodz.tpnet.pl [213.76.0.97]
    7 722 ms 687 ms 761 ms z.lodz-ar1.do.lodz-r1.tpnet.pl
    [213.25.5.209]
    8 793 ms 78 ms 749 ms z.kat-r1.do.lodz-r1.tpnet.pl
    [194.204.175.160]

    czy bramka POL34 tpnet.pl zawsze jest taka zapchana?

    Pozdrowionka
    Seba

  • 2. Data: 2003-01-23 22:11:09
    Temat: Re: Normalka czy cos nie robi? :)
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Seba <s...@i...pl> napisał(a) w wiadomości
    > EHLO,
    >
    > nie wiem czy to normalne, czy jakaś awaria - proszę spojrzeć
    > fragment tracerouta:
    [ciap traceroute]

    > czy bramka POL34 tpnet.pl zawsze jest taka zapchana?
    W przypadku tej bramki to jest niestety norma.
    Patrz też posty z tematem 'Awaria czy normalne?'
    --
    Mark
    t...@v...interia.pl

  • 3. Data: 2003-01-24 08:27:57
    Od: k...@z...pl (knobl)

    > czy bramka POL34 tpnet.pl zawsze jest taka zapchana?

    Oczywiscie ze tak i nie dotyczy to tylko i wylacznie tpnet'u. Moj provider
    ma za dostawce firme energis Polska, ktora to z kolei ma rowniez bramke z
    POL34 i na niej czasy odpowiedzi wynosza do 1000 ms i tuz za nia jest
    podobnie, tzn. jesli polaczenie idzie poprzez energis do Krakowskiego
    Cyfronetu, to bramka z POL34 jest zapchana a i dalej w samym Cyfronecie
    tez jest nie rewelacyjnie (czasy do 1000 ms). Dzieje sie tak notorycznie
    glownie w godzinach wieczornych

  • 4. Data: 2003-01-24 09:57:34
    Od: "Seba" <s...@i...pl>

    > W przypadku tej bramki to jest niestety norma.
    > Patrz też posty z tematem 'Awaria czy normalne?'

    Dzieki, juz poczytalem co nieco. Kurcze, dlaczego oni nie zwieksza
    przepustowosci tej bramki?
    Co za badziew.

    Dzieki jeszcze raz
    Seba

  • 5. Data: 2003-01-24 20:28:33
    Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl>

    Uzytkownik "knobl" <k...@z...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > Cyfronetu, to bramka z POL34 jest zapchana a i dalej w samym Cyfronecie
    > tez jest nie rewelacyjnie (czasy do 1000 ms). Dzieje sie tak notorycznie

    Jak studenci zasiada do komputerow ;)

    Maciej Machacz | mailto:x...@i...pl
    ICQ:54914949 | GG:17979