  • 1. Data: 2003-01-23 17:37:34
    Temat: Czy to normalne ze Supermedia tak lipnie idzie za granice?
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...rm.pl>

    Czesc!

    Mialem dzisiaj przyjemnosc pracowac z laczem 2mbit od Supermedii
    (podlaczane w Warszawie), i bylem pod wrazeniem wydajnosci internetu w
    kraju, caly czas pchalo pelne 2mbity (w zasadzie to ponizej 180 nie
    spadalo) - natomiast cokolwiek co bylo poza granicami polski
    przyslowiowo sie wleklo - kernel org, 70 K/s, tu-dresden.de 20 K/s,
    sourceforge.net - 40 K/s, lacze bylo cale luzne - czy to normalna
    sytuacja w tym providerze, ze tamte regiony zachowuja sie tak a nie
    inaczej? Czy moze po prostu kwestia godzin szczytu? Dzieki!

    To tylko ciekawosc, ale dobrze wiedziec :)

    --
    Mati (m...@m...rm.pl)
    Sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support

  • 2. Data: 2003-01-23 21:27:07
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...rm.pl>

> [...]
    > sytuacja w tym providerze, ze tamte regiony zachowuja sie tak a nie
    > inaczej? Czy moze po prostu kwestia godzin szczytu? Dzieki!

    okazuje sie ze kwestia pory, 20 doszła i juz zapycha zewszad 260...
    gdzies jakas bramka byla wysycona i tyla, i to nie wina supermedii
    była...

  • 3. Data: 2003-01-23 21:27:17
    Od: wer <w...@w...pl>

    Mateusz Papiernik wrote:
> [...]
    > sytuacja w tym providerze, ze tamte regiony zachowuja sie tak a nie
    > inaczej? Czy moze po prostu kwestia godzin szczytu? Dzieki!

    Z uni-kl.de ciagnelo mi sie 260KB/s przy laczu 2x2Mbit/s

    Z moich obserwacji wynika, ze to raczej obciazenia po drugiej stronie.

    wer

  • 4. Data: 2003-01-24 13:10:33
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...rm.pl>

    > Z moich obserwacji wynika, ze to raczej obciazenia po drugiej stronie.

    z moich tez, jak bw meter na kernel.org opadl ponizej 200
    mbitów obciazenia to od razu zaczelo lepiej ssac :)

    Szkoda tylko, ze tak jak kazdy inny provider, mają chore ceny dla
    providerow, i z cennikowych 2400 robi sie prawie 4000 ....