  • 1. Data: 2013-10-26 20:52:59
    Temat: Sony Xperia M vs. LG Swift L7 II
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    Witam,

    z okazji przedłużania cyrografu mam wybór pomiedzy Sony Xperia M a LG Swift
    L7 II. Za tym drugim przemawia teoretycznie lepszy wyświetlacz (IPS), równie
    teoretycznie lepszy aparat (8 MPx) oraz teoretycznie lepsza bateria. Ten
    pierwszy ma za to jedną, jak dla mnie potężną przewagę: mechaniczny spust
    migawki. Czy ktoś zna jakąś przyczynę, dla której powinienem trzymać się z
    daleka od jednego bądź drugiego albo od obu naraz? I tak, wiem, że są to
    telefony z ledwo średniej półki, ale ja mam niewygórowane oczekiwania - ma
    prawidłowo nawiązywać oraz odbierać rozmowy, robić sensowne zdjęcia
    zwłaszcza tabliczek znamionowych różnych dziwnych urządzeń, często stojących
    tuż przy ścianie, prawidłowo współpracować z MyPhoneExplorer, możliwość
    blokowania połączeń z numerów zastrzeżonych, sporadycznie robić za hotspot
    Wi-Fi lub jako modem, mieć narastający sygnał dzwonienia plus wibracja,
    pełną obsługę Bluetooth (nie tak dziadowską, jak np. HTC One X). Łazić po
    stronach www nie mam zamiaru (na 4-calowych ekranikach to jakiś sport
    ekstremalny), podobnie jak używać w charakterze nawigacji (Google Maps w
    zupełności wystarczą). Wszelkie uwagi, zwłaszcza krytyczne, mile widziane.
    Uwagi typu "kup se porządny smartfon na (za przeproszeniem) Allegro" niemile
    widziane.

    JoteR

  • 2. Data: 2013-10-26 22:58:18
    Temat: Re: Sony Xperia M vs. LG Swift L7 II
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 26.10.2013 20:52, JoteR pisze:
    > Witam,
    to już musisz rozsądzić wg własnych potrzeb. może na tym "cyrografie" da
    sie wziąć coś starszego, ale z wypróbowanym aparatem? Tzn: w telefonie
    znanej światowej marki miałem tak że.. fotki bez diody - wiadomo jak.
    ale z diodą - można było robić tylko z powyżej 50cm, bo bliższe były
    prześwietlone. fotografia wizytówki z diodką dawała białą kartkę. SGS2 w
    tej kwesti radzi sobie przyzwolicie. Poproś doradcę aby przyniósł do
    stolika 2 telefony, zasłoń (mało światła) wizytówkę i sfotografuj ją z
    "fleszem"

    Spust migawki. załóżmy że gdzieś wetkniesz telefon, aby zrobić fotkę z
    bliska. nie zawsze ustawi ostrość na tym, co Ty chcesz mieć wyraźne.
    więc przyciśnięcie palcem na ekran w miejscu na które ma ustawić
    ostrość, jest _skuteczniejszym_ rozwiązaniem niż przycisk mechaniczny
    Skuteczniejsze, bardziej pomocne, nie koniecznie znaczy wygodne.
    Twój wybór.

    ToMasz

    Ps kwestie lepszości ekranu, energii zawartej w baterii, też zweryfikuje
    czas i użytkownicy. PEwne LG miały jakies lagi, po odebraniu połączenia.
    Gdy się przegrzewały (ładowanie+nawigacja) ściemniały ekran. Tego się
    nie dowiesz od pracownika salonu GSM

  • 3. Data: 2013-10-26 23:32:24
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "ToMasz" napisał:

    > to już musisz rozsądzić wg własnych potrzeb. może na tym "cyrografie"
    > da sie wziąć coś starszego, ale z wypróbowanym aparatem?

    Aparat nie jest najważniejszy, we współczesnych telefonach praktycznie każdy
    nadaje się do tego, do czego ja potrzebuję. Chociaż brak diodki
    doświetlającej wyeliminował ze stawki proponowany mi LG Swift F5. Podstępna
    podwyżka cen spowodowała również spadek mojego zainteresowania HTC One S, na
    który już się prawie zdecydowałem pod koniec września. Na placu boju
    pozostały zatem tylko te 2 modele, chyba, że w salonie będzie się jeszcze
    poniewierał Alcatel One Touch Idol Ultra, może go wezmę w charakterze
    tableta.

    > Twój wybór.

    No właśnie - łatwo się doradza innym, najgorzej doradzić samemu sobie, bo
    wówczas nie można zrzucić winy np. na enigmatycznego "ToMasza z internetu"
    ;->

> [...]
    > Gdy się przegrzewały (ładowanie+nawigacja) ściemniały ekran. Tego się nie

    Stąd moje pytanie do szacownej grupy - może ktoś ma jeden z ww. aparatów i
    sparzył się na nim? W internetach piszą, że ponoć w Xperii M nie działa
    radyjko FM, tzn. niby działa, ale po chwili powoduje restart całego aparatu.
    To byłaby dla mnie dyskwalifikująca wada.

    JoteR

  • 4. Data: 2013-10-27 00:21:49
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "JoteR" <u...@i...eu> wrote in message
    > z okazji przedłużania cyrografu mam wybór pomiedzy Sony Xperia M a LG Swift L7
    > II.

    p710 bym nie kupil, generalnie zero wsparcia softowego, nawet debranding
    sporo grzebania mnie kosztowal, o recovery zapomnij

    to wszystko byloby do przezycia ale egzemplarz ktory mialem w rekach
    mial jakies kolosalne problemy z dzialaniem podczas ladowania firmowa
    ladowarka - rozlaczanie wifi, tracenie sygnalu itp.
    warto sprawdzic czy to jednostkowa przypadlosc

    mialem wczesniej p990 i mimo nieco malej ilosci ramu uwazam go
    za telefon znacznie lepszy

    xperi m nie macalem wiec sie nie wypowiem

    --
    http://db.org.pl/