  • 1. Data: 2013-10-29 12:16:49
    Temat: android tv player - jakieś doświadczenia, przeglądy?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Witam.
    Czy ktoś mógłby mi wskazać coś jak w temacie?
    Chciałbym stary tv LCD bez DVB-T apgrejdnąć na display do andkowego
    PC-ta. Ma się dać na nim oglądać video z youtuba, kinomaniaka, ale też
    "normalnie" internetować, czytać i pisać mejle itd (z klawiaturą BT lub
    2.4GHz)
    Sporo tego sprzedają Chińczycy w przedziale cenowym 30-200$, ale nie
    wiem za co warto płacić, a za co nie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-10-29 13:35:05
    Od: "semi" <s...@b...com.pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości
    > Chciałbym stary tv LCD bez DVB-T apgrejdnąć na display do andkowego PC-ta.

    Pewnie im szybszy procek tym lepiej.
    Są też urządzenia z wbudowanym tunerem dvb-t

  • 3. Data: 2013-10-29 13:56:10
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-29 13:35, semi pisze:
    > Użytkownik "sqlwiel"<"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości
    >
    > Pewnie im szybszy procek tym lepiej.
    > Są też urządzenia z wbudowanym tunerem dvb-t

    Tych z DVB-T jest naprawdę mało. Na Alle jest jakiś za 260zł z A4.0, ale
    w por. z 50$ u Chińczyków za A4.2, to "na drzewo". (Wiem - sprzedawcy
    muszą odpalić działkę Vincentowi.) Choć może faktycznie za bardzo d.
    ściskam :)

    Trochę znalazłem tutaj:
    http://forum.android.com.pl/f804/
    i skłaniam się do tego:
    http://dx.com/p/mk808c-android-4-2-2-mini-pc-google-
    tv-player-w-wifi-allwinner-a20-tf-hdmi-white-black-2
    41974
    (każdy parametr ma o półkę wyżej od tego z All)

    A czy "google tv" coś w ogóle znaczy w PL, czy to "zupełnie nic"?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2013-11-02 02:32:07
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    sqlwiel wrote in <news:526f9921$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    > Czy ktoś mógłby mi wskazać coś jak w temacie?
    > Chciałbym stary tv LCD bez DVB-T apgrejdnąć na display do andkowego
    > PC-ta

    Pod telewizorem mam GoClever Android BOX 500.
    www.goclever.com/pl/produkty,c1/android-tv,c11/andro
    id-box-500,a59.html
    Kupiony rok temu dosc tanio na Gumtree. Z tunera DVB-T wbudowanego w
    urzadzenie praktycznie nie korzystam (telewizor radzi sobie sam), za to
    wiem, ze wielu ludzi narzeka na czulosc glowicy telewizyjnej. Kiedys
    probowalem nagrac program, przez co przelaczylem z tunera w telewizorze na
    Android BOX. Efekt:
    1. Czasami pojawialy sie zaklocenia. Obraz co pewien czas rwal. Problem ten
    nie wystepuje ogladajac bezposrednio poprzez telewizor.
    2. Plik zapisany na pendrive byl bardzo duzy, uzyto kodeku, ktory bodajze
    nie zapewnial dzwieku w VLC media player (odtwarzajac z komputera).
    Jesli masz dobry sygnal DVB-T - mozna rozwazyc zakup w roli tunera
    telewizji cyfrowej. Jesli nie - unikaj z daleka (no chyba, ze tylko jako
    "komputer" z Androidem).

    "Komputer" sprawuje sie poprawnie/dobrze. Podlaczylem do niego klawiature i
    mysz USB (pelna obsluga bez uzycia dolaczonego pilota przy pomocy samej
    myszy mozliwa jest dopiero po aktualizacji Androida do v. 4). Przegladanie
    stron www jest troche mniej wygodne, wyraznie mniej plynne niz na PC, ale
    da sie to robic. Bez problemu odtwarza filmy w Full HD. Czesto slucham
    muzyki w formacie FLAC po podlaczeniu do wzmacniacza.
    Po prostu tablet z olbrzymim ekranem :)

    Jest pewnie kilka nowszych przystawek DVB-T z Androidem.
    Np Smart Media Box DVB-T2
    http://xenic.pl/smart-media-box-dvb-t2

    Moral: nie kieruj sie przy zakupie jedynie parametrami urzadzenia, poszukaj
    opinii nt. konkretnego produktu. Podobno wiele tego typu przystawek z
    Androidem sprawia sobie tylko znane problemy.
    www.spidersweb.pl/2013/11/android-tv-measy-u2c.html

    UWAGA! Gdyby ktos aktualizowal Androida z 2.3 do 4 w tym urzadzeniu, niech
    tuz po pierwszym uruchomieniu po instalacji jak najszybciej je zrestartuje.
    Gdyby dokonano np proby instalacji aplikacji z Google Play bez restartu, po
    kolejnym uruchomieniu urzadzenie zawiesiloby sie na logu producenta (z
    mozliwoscia... przesuwania go kursorem myszy).
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info