  • 1. Data: 2004-06-17 22:26:33
    Temat: NetLimiter
    Od: "Hurricane" <h...@g...pl>

    Witam
    czy znaciemoze jakies programy typu NetLimiter le polskie???? (nie po polsku
    tylko polskie :D)
    Pozdro
    Tomek

  • 2. Data: 2004-06-18 22:08:23
    Temat: Re: NetLimiter
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 0 Hurricane wrote:

    > czy znaciemoze jakies programy typu NetLimiter le polskie????

    My znamy, ale ty nie poznasz bo nie umiesz czytać ze zrozumieniem.

    NTG!

    --
    Nuta - (Adres jest spam-trapem. Odpisując usuń 'da' z mojego adresu)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.5.5, OE-QuoteFix,

  • 3. Data: 2004-07-07 15:03:58
    Od: Krystian <o...@o...pl>

    --- ! daNuta ! --- wrote:

    > My znamy, ale ty nie poznasz bo nie umiesz czytać ze zrozumieniem.
    >
    > NTG!

    danuta czemu na tego pana polozylas buta?

    :)

  • 4. Data: 2004-07-08 18:30:41
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 0 Krystian wrote:

    > danuta czemu na tego pana polozylas buta?

    Przez lenistwo umysłowe ponoć i tak nie boli, ale dla pewności zapytaj
    Tomka.

  • 5. Data: 2004-07-09 11:59:01
    Od: Adam Jankowski <a...@o...usun.pl.to>

    --- ! daNuta ! --- wrote:

    > czy znaciemoze jakies programy typu NetLimiter le polskie????

    shaperd