  • 1. Data: 2009-09-12 16:29:18
    Temat: Netbook Samsung N120
    Od: "Igor Adamiak" <i...@w...pl>

    Co myślicie o tym sprzęcie? Podobno najdłużej trzymającą baterię ma.
    Warto się skusić?

    IA

  • 2. Data: 2009-09-12 18:15:52
    Temat: Re: Netbook Samsung N120
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Igor Adamiak wrote:

    > Co myślicie o tym sprzęcie? Podobno najdłużej trzymającą baterię ma.
    > Warto się skusić?

    Zdecydowanie!

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 3. Data: 2009-09-12 19:51:40
    Od: "Igor Adamiak" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał w
    wiadomości news:h8gp3v$3er$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Zdecydowanie!

    Dlaczego?

    IA

  • 4. Data: 2009-09-12 20:16:50
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Igor Adamiak wrote:
    > Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał w
    > wiadomości news:h8gp3v$3er$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Dlaczego?

    No jesli nie masz zadnych wymagan co do netbooka to kazdy się nada ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 5. Data: 2009-09-12 20:24:34
    Od: "Igor Adamiak" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał w
    wiadomości news:h8h06n$e5r$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > No jesli nie masz zadnych wymagan co do netbooka to kazdy się nada ;-)

    Mam. Dobra bateria i duża klawiatura.

    IA

  • 6. Data: 2009-09-13 09:09:36
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Igor Adamiak wrote:

    > Mam. Dobra bateria i duża klawiatura.

    Te parametry bez trudu znajdziesz w specyfikacji. 10h czasu pracy to dla
    netbooka i baterii 50-60Wh bardzo dobry wynik, choc obecnie produkowane
    modele mogłyby być znacznie usprawnione pod tym względem.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 7. Data: 2009-09-13 10:09:54
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On Sep 12, 5:29 pm, "Igor Adamiak" <i...@w...pl> wrote:
    > Co myślicie o tym sprzęcie? Podobno najdłużej trzymającą baterię ma.
    > Warto się skusić?
    >
    > IA

    osobiscie, zamiast tego odgrzewanego kotleta (w sensie: zmieniane
    duperelki w starszej wersji i sprzedaz tego jako nowy model) kupilbym
    takiego n510...

  • 8. Data: 2009-09-13 10:46:20
    Od: "Igor Adamiak" <i...@w...pl>

    A jaka jest jego cena? Bo coś doszukać się nie mogę.

    IA

  • 9. Data: 2009-09-13 12:31:39
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On Sep 13, 11:46 am, "Igor Adamiak" <i...@w...pl> wrote:
    > A jaka jest jego cena? Bo coś doszukać się nie mogę.
    >
    > IA

    w zaleznosci 499 euro badz ('sugerowana cena detaliczna') 450 funtow.

  • 10. Data: 2009-09-13 13:12:33
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Szymon von Ulezalka wrote:

    > osobiscie, zamiast tego odgrzewanego kotleta (w sensie: zmieniane
    > duperelki w starszej wersji i sprzedaz tego jako nowy model) kupilbym
    > takiego n510...

    "6 cell (5900mAh) Lithium Ion battery support up to 7.5 hours"

    czyli wg. znanych wymagań jest on gorszy dla pytajacego...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj