  • 1. Data: 2009-05-13 14:18:25
    Temat: Nie dotrzymanie warunków promocji.
    Od: "Kamq" <k...@g...pl>

    Witam,
    co mogę zrobić jeśli Era w jednym z dokumentów dołączonych do aneksu umowy
    (przedłużałem umowę) napisała coś, co się nie zgadza z istniejącą promocją.
    W warunkach napisali inną ilość minut i w rzeczywistości mam inną.
    Zauważyłem to po ponad roku.

    Co mogę zrobić? Czy mogę do potraktować jako nie dotrzymanie warunków
    promocji z ich strony?

    K.

  • 2. Data: 2009-05-13 14:59:51
    Temat: Re: Nie dotrzymanie warunkw promocji.
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Kamq" <k...@g...pl>

    > co mog zrobi jeli Era w jednym z dokumentw doczonych do aneksu umowy
    > (przeduaem umow) napisaa co, co si nie zgadza z istniejc promocj.
    > W warunkach napisali inn ilo minut i w rzeczywistoci mam inn.
    > Zauwayem to po ponad roku.
    >
    > Co mog zrobi? Czy mog do potraktowa jako nie dotrzymanie warunkw
    > promocji z ich strony?

    Przejrzyj dokładnie ustawę konsumencką pod kątem niezgodności z umową

    --
    PS. nudzi mi się

  • 3. Data: 2009-05-13 15:54:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Noe Bat" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zauwayem to po ponad roku.

    >Przejrzyj dokładnie ustawę konsumencką pod kątem niezgodności z

    A wtedy sie okaze ze to byly warunki indywidualnie negocjowane z
    klientem, albo to inna promocja byla ..

    J.

  • 4. Data: 2009-05-13 18:14:45
    Od: "Kamq" <k...@g...pl>

    > A wtedy sie okaze ze to byly warunki indywidualnie negocjowane z klientem,
    > albo to inna promocja byla ..

    Warunki były jasno określone mi indywidualnie i to wszystko zgadzało się na
    umowie, tylko jedna pozycja się nie zgadza. Na piśmie jest inaczej niż w
    rzeczywistości. Ta promocja ma swój numer identyfikacyjny.

    Kamq

  • 5. Data: 2009-05-14 15:16:03
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 13 Maj, 20:14, "Kamq" <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    > umowie, tylko jedna pozycja się nie zgadza. Na piśmie jest inaczej niż w
    > rzeczywistości. Ta promocja ma swój numer identyfikacyjny.

    Tzn. napisz, czy:
    - miałeś indywidualnie negocjowaną umowę (tak się robi dla klientów
    biznesowych)? Jeśli tak, to po prostu napisz do swojego opiekuna. Ja
    miałem taką sytuację w Erze, że nie wprowadzili mi upustu od
    abonamentu. I rozwiązałem to w ten sposób, że jeśli miałem mieć upust
    przez 10 miesięcy, a wykryłem to po trzech, to od tego trzeciego
    miesiąca przez 10 miesięcy mam upust.
    - a może jesteś klientem indywidualnym i po prostu zaproponowano ci
    warunki promocji - jeśli tak, to podpisałeś się pod aneksem, masz
    numer promocji i jeśli to się nie zgadza, to po prostu pisz pismo do
    Ery, aby ci to przeliczyli od nowa (i korekta faktury) - albo zrobią
    taką specjalną promocję pod ciebie.

    Po prostu - ktoś się pomylił. I tyle.