  • 1. Data: 2009-05-13 13:39:13
    Temat: Przejście do Play Fresh
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Mam pytanie. W momencie przenosin numeru z Heyah do Play pobierana jest
    z konta kwota 36,60 zl. Potem te kase play mi zwraca. Czy dostaję ją do
    ręki, czy w formie kasy na koncie. Chodzi mi o to, żebym przy przejsciu
    nie płacił te 30 zł za starter w playu.

    Jingiel

  • 2. Data: 2009-05-13 13:46:51
    Temat: Re: Przejście do Play Fresh
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości
> [...]
    > konta kwota 36,60 zl. Potem te kase play mi zwraca. Czy dostaję ją do
    > ręki, czy w formie kasy na koncie. Chodzi mi o to, żebym przy przejsciu

    36,60?? Chyba 50złotych. Dostajesz doładowania 3 x 20. Płacisz 30 za
    starter, zostaje to na koncie do wygadania.

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-05-13 13:50:16
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "wiatrak" news:guea3m$9qg$1@node1.news.atman.pl

    > 36,60?? Chyba 50złotych. Dostajesz doładowania 3 x 20. Płacisz 30 za
    > starter, zostaje to na koncie do wygadania.

    A można wsiąść starter za 9 zł przy przenoszeniu numeru?

  • 4. Data: 2009-05-13 13:56:37
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    > z konta kwota 36,60 zl. Potem te kase play mi zwraca. Czy dostaję ją do
    > ręki, czy w formie kasy na koncie. Chodzi mi o to, żebym przy przejsciu

    Do reki to wiesz, co mozesz sobie wziac. Gdyby dawali do reki to przeciez -
    jako ze nei pobieraja oplaty za przeniesienei z ich sieci, to cwani klineci
    mogliby to wykiorzystac do przenosin pomiedzy innymi sieciami via PLay.
    50 zaplacisz w Heyah, 60 zl dostaniesz w Playu na rozmowy (3x20 zl + jeszcze
    dodatkowy bonus).
    Z wlasnej kieszeni wylozysz co najmniej 9 zl na starter + 5 zl na
    doladowanie przedluzajace waznosc konta o rok.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-05-13 14:01:17
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > 36,60?? Chyba 50złotych. Dostajesz doładowania 3 x 20. Płacisz 30 za
    > starter, zostaje to na koncie do wygadania.

    Na stronie playa wyraznie pisze, ze z tt i heyah jest 36,60 zl. 50 jest
    z simplusa, a 61 zl z Orange. Na tym oparlem to stwierdzenie.

    Jingiel

  • 6. Data: 2009-05-13 14:23:13
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "SDD" news:guejil$57s$1@news.onet.pl

    > Z wlasnej kieszeni wylozysz co najmniej 9 zl na starter + 5 zl na
    > doladowanie przedluzajace waznosc konta o rok.

    Czyli można zakupić przy przenosinach starter za 9 zł? :)

  • 7. Data: 2009-05-13 14:50:08
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "SDD" news:guejil$57s$1@news.onet.pl

    > Czyli można zakupić przy przenosinach starter za 9 zł? :)

    na stronie playa pisze tak

    Nie czekaj, przenieś swój numer do Play Fresh. Wszystkie formalności
    załatwimy za Ciebie.
    Zadzwonimy do Ciebie z informacją, kiedy możesz już odebrać starter.
    Koszt startera to 30 zł.

    Więc kto ma rację

    Jingiel

  • 8. Data: 2009-05-13 15:04:12
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jingiel" news:guedq4$ae3$1@node1.news.atman.pl

> [...]
    > załatwimy za Ciebie.
    > Zadzwonimy do Ciebie z informacją, kiedy możesz już odebrać starter.

    Ja też jestem w kropce. Przedzwoniłem do salonu i tam mówią, że klient przy
    przenoszeniu numeru sam sobie wybiera starter za 9 bądź 30 zł.

  • 9. Data: 2009-05-13 15:05:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości

    > Zadzwonimy do Ciebie z informacją, kiedy możesz już odebrać starter.
    > Koszt startera to 30 zł.

    A regulamin czytales?
    Jak wol stoi tam opcja startera za 9 zl.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-05-13 15:05:36
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Ja też jestem w kropce. Przedzwoniłem do salonu i tam mówią, że klient przy
    > przenoszeniu numeru sam sobie wybiera starter za 9 bądź 30 zł.

    A ja nie mogę sie dodzwonic do salonu.

    Jingiel