  • 1. Data: 2009-05-13 09:21:11
    Temat: Internet na 2 tygodnie w jakiej sieci?
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    Potrzebuje internet na 2 tygodnie z komorki. Myśle że max 1gb bedzie mi
    potrzebny. Chciałbym aby to najtaniej wyszło. Mam taktak ale tu nic
    ciekawego nie ma. Czy ktos ostatnio przegladal oferty i wie gdzie wyjdzie
    najataniej? Niestety play odpada bo oni maja tylko umts a w Dźwirzynie na
    pewno nie ma zasięgu.

  • 2. Data: 2009-05-13 10:38:18
    Temat: Re: Internet na 2 tygodnie w jakiej sieci?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ZS" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > najataniej? Niestety play odpada bo oni maja tylko umts a w Dźwirzynie na
    > pewno nie ma zasięgu.

    Przebukuj wczasy na Kołobrzeg, tam jest zasieg.
    Za 1GB taniej niz 200-300 zl nie zaplacisz w zadnym innym prepaidzie.
    W Playu dla porownania: 19 zl.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-05-13 10:38:21
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    ZS pisze:
> [...]
    > najataniej? Niestety play odpada bo oni maja tylko umts a w Dźwirzynie na

    simdata
    orage free
    na kartę

  • 4. Data: 2009-05-13 11:06:53
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

> [...]
    > najataniej? Niestety play odpada bo oni maja tylko umts a w Dźwirzynie na

    Urlopik nad morzem z laptopem, komórką i Internetem? Szczerze współczuję...

  • 5. Data: 2009-05-13 11:13:02
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

    > Przebukuj wczasy na Kołobrzeg, tam jest zasieg.
    > Za 1GB taniej niz 200-300 zl nie zaplacisz w zadnym innym prepaidzie.
    > W Playu dla porownania: 19 zl.

    Ja bym proponowal sprawdzic tego Playa, bo widze, ze to ok. 10 km od
    Kolobrzegu (BTS pewnie gdzies w centrum tego miasta), a np. w okolicach
    Lowicza zasieg jest znacznie wiekszy niz Play pokazuje na swojej mapie.
    Niestety sprawdzenie to koszt co najmniej 19 zl (koszt kary sim). Tylko jesli
    bedzie dzialalo, to pewnie tylko na zewnatrz budynkow, co moze byc nieco
    klopotliwe przy korzystaniu.
    Jesli nie bedzie dzialalo to z prepaidow najtaniej (ale i tak drogo) jest
    obecnie w Heyah (200 zł 1 GB).

  • 6. Data: 2009-05-13 11:16:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > bedzie dzialalo, to pewnie tylko na zewnatrz budynkow, co moze byc nieco
    > klopotliwe przy korzystaniu.

    Routerek 3G i po krzyku :)
    Ja zakupilem takie cos na Allegro (jakiś Multi-Functional Wireless 3G Mobile
    Router) - be zmodulu 3G ale z gniazdem PCMCIA i zlaczem USBna modem. Stoi
    sobie w oknie. Oszczedzam zwoje mozgowe i mam zawsze przyzwoity zasieg.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-05-13 11:57:28
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl>

    No cush czasem tak bywa.
    Moja żona np. ma taką pracę, że bez możliwości sprawdzenia poczty to może na
    3 dni urlopu mogłaby sobie pozwolić. Tak więc z dwojga złego lepiej targać
    laptopa
    z Internetem !!!

    bhk

  • 8. Data: 2009-05-13 14:58:48
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Użytkownik "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na
    > 3 dni urlopu mogłaby sobie pozwolić. Tak więc z dwojga złego lepiej targać

    ..... albo pojechać na urlop z koleżanką

  • 9. Data: 2009-05-16 07:57:30
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 13 May 2009 13:57:28 +0200, bhk napisał(a):

    > Moja żona np. ma taką pracę, że bez możliwości sprawdzenia poczty to może na
    > 3 dni urlopu mogłaby sobie pozwolić.

    W prawie każdym telefonie da się zainstalować lub już jest zainstalowany
    prosty programik do sprawdzania poczty. Nie trzeba targać laptopa.
    Np. Nokia 6300

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    http://foto.3mam.net/album2/Lowicz/index7.php