  • 1. Data: 2014-08-12 14:45:17
    Temat: Nie tylko Łódź
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W Rzeszowie zatrzymano pijanego kierowcę autobusu. Na szczęście poszkodowany został
    tylko znak drogowy, zapewne dlatego że pijak nie dał rady wjechać na trasę którą miał
    jeździć.

  • 2. Data: 2014-08-12 14:53:35
    Temat: Re: Nie tylko Łódź
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    tak zlinczować go na oczach kamer po/tvn!!!

  • 3. Data: 2014-08-12 14:58:54
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 sierpnia 2014 14:45:17 UTC+2 użytkownik Zachariasz Dorożyński
    napisał:
    > W Rzeszowie zatrzymano pijanego kierowcę autobusu. Na szczęście poszkodowany został
    tylko znak drogowy, zapewne dlatego że pijak nie dał rady wjechać na trasę którą miał
    jeździć.

    sorki nie ta grupa

  • 4. Data: 2014-08-12 23:33:39
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-08-12 14:58, Zachariasz Dorożyński pisze:
    został tylko znak drogowy, zapewne dlatego że pijak nie dał rady wjechać na trasę
    którą miał jeździć.

    > sorki nie ta grupa

    No to cancel.

    --
    Michał

  • 5. Data: 2014-08-13 09:27:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michał,

    Tuesday, August 12, 2014, 11:33:39 PM, you wrote:

    został tylko znak drogowy, zapewne dlatego że pijak nie dał rady wjechać na trasę
    którą miał jeździć.

    > No to cancel.

    Z googlegroups? Zapomnij.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2014-08-14 06:39:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze tak:

    > Z googlegroups? Zapomnij.

    wystarczy poprosić

    --
    Piotr

  • 7. Data: 2014-08-14 09:34:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Thursday, August 14, 2014, 6:39:40 AM, you wrote:

    > wystarczy poprosić

    Kogo?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2014-08-14 15:49:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    > Kogo?

    Larrego lub Siergieja :)

    --
    Piotr

  • 9. Data: 2014-08-14 15:54:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Thursday, August 14, 2014, 3:49:55 PM, you wrote:

    > Larrego lub Siergieja :)

    A, to ja przepraszam... Za wysokie progi dla mnie.

    --
    Best regards,
    RoMan