  • 1. Data: 2014-08-11 19:40:14
    Temat: Książka o przetowrnicach
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Czy dostanę jakąś sensowna literaturę w postaci papierowej ksiązki
    dotyczącą budowy przetwornic? Raczej mowimy o watach niż kilowatach.
    Kilka rodzajów przetwornic, przykłady obliczeń itp. Rozglądam się za
    czymś co ma skompresowaną praktyczną wiedzę i jakoś ... nie widzę.

  • 2. Data: 2014-08-11 19:57:09
    Temat: Re: Książka o przetowrnicach
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    jak poprzesz to może coś Ci skapną...

  • 3. Data: 2014-08-11 20:04:25
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Odon Ferenczi, Zasilanie układów elektronicznych, Zasilacze impulsowe.

    musi dobra rzecz, bo cena jak za zboże ;

    http://allegro.pl/zasilanie-ukladow-elektronicznych-
    odon-ferenczi-i4491748579.html

  • 4. Data: 2014-08-11 20:05:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sebastian,

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-08-11 20:08:31
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    genialny wątek, to się pośmiejemy...

    bo to się musisz zastanowić kogo chcesz popierać, bo jak na przykład
    po/eu to wersja dla Ciebie jest taka:
    http://zsyp.eu/smieci/przetwornica_impulsowa_po_theo
    ry.PNG

  • 6. Data: 2014-08-11 20:11:46
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-08-11 20:05, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Odon Ferenczi, Zasilanie układów elektronicznych, Zasilacze impulsowe.

    Oho, od 80 do prawie 200zł :) Sporo jak na rok wydania :) Ale dziekuję.

  • 7. Data: 2014-08-11 20:20:46
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    > rodzajów przetwornic, przykłady obliczeń itp. Rozglądam się za czymś co ma
    > skompresowaną praktyczną wiedzę i jakoś ... nie widzę.

    Myślę, że aktualna wiedza praktyczna to raczej w notach aplikacyjnych
    producentów niż w książkach.
    PDFa na postać papierową da się jakoś przerobić :).
    P.G.

  • 8. Data: 2014-08-11 20:24:05
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-08-11 20:20, Piotr Gałka wrote:
    > Myślę, że aktualna wiedza praktyczna to raczej w notach aplikacyjnych
    > producentów niż w książkach.

    Owszem, ale nie dostanę tam przeglądu przetwornic, wad zalet zebranych w
    jednym miejscu i ułatiających dalsze wykopaliska. Szukam czegoś bardziej
    współczesnego bo robienie przetowornic ręcznie na tranzystorach to chyba
    rzadkość.

  • 9. Data: 2014-08-11 20:34:14
    Od: "Piotr Lipski" <a...@w...pl>

> [...]
    > przetwornic, przykłady obliczeń itp. Rozglądam się za czymś co ma
    > skompresowaną praktyczną wiedzę i jakoś ... nie widzę.

    http://www.amazon.com/Fundamentals-Power-Electronics
    -Robert-Erickson/dp/147570559X/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qi
    d=1407781920&sr=8-2&keywords=Fundamentals+of+Power+E
    lectronics

    i oparte na niej wykłady na cousera (książki nie przeczytałem, ale wykłady
    polecam)

    https://www.coursera.org/course/powerelectronics

    PL

  • 10. Data: 2014-08-11 20:41:25
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    > jednym miejscu i ułatiających dalsze wykopaliska. Szukam czegoś bardziej
    > współczesnego bo robienie przetowornic ręcznie na tranzystorach to chyba

    Oprócz not katalogowych są selection guides.

    Albo obejrzyj np to:
    http://focus.ti.com/general/docs/trainingsearchresul
    ts.tsp?sectionId=616&topic=2&subTopic=661&eventTypeI
    d=-1&region=-1&dateRange=30&fromDate=08%2F11%2F2014&
    toDate=09%2F10%2F2014&Input3=Search

    P.G.