eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipNie tylko na kablach Te-psy żlesię dzieje... › Nie tylko na kablach Te-psy żlesię dzieje...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!virgin!moderators!sal
    From: "Andrzej Kurzejamski" <A...@v...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Nie tylko na kablach Te-psy żlesię dzieje...
    Date: Thu, 21 Nov 2002 07:12:32 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 53
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <argiko$n3g$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: virgin.gazeta.pl
    X-Trace: virgin.gazeta.pl 1037862752 5876 10.201.6.118 (21 Nov 2002 07:12:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Nov 2002 07:12:32 +0000 (UTC)
    X-Original-Date: Wed, 20 Mar 2002 19:13:35 +0100
    X-Original-NNTP-Posting-Host: pz61.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Original-X-Trace: news.tpi.pl 1037815256 23664 80.50.60.61 (20 Nov 2002 18:00:56
    GMT)
    X-Original-X-Complaints-To: u...@t...pl
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Nov 2002 18:00:56 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-X-Priority: 3
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <sal#irc.pl>
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2002.08.08
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:55164
    [ ukryj nagłówki ]

    Do ciągłych awarii w Neo+ dołączyłbym uwagi na temat
    niekompetencji ich sumarycznie ujętych nowych systemów CRM
    (ludzie plus komputery).
    Oto "mój kalendarz" korzystania z usług TP S.A.:

    Dnia 12.07.02 przeszedłem ze zwykłej neostrady na Neo+ (512kbps),
    zgodnie z regulaminem za 30 dni od tej daty powinni byli naliczać
    niższy abonament. Niestety, liczyli dalej tak, jakby nic się nie stało.
    Dnia 20.08.02 zacząłem już poważnie monitować telefonicznie
    swój BOK o zawyżonej fakturze. Niestety, mimo zapewnień
    panienek "na linii" o "pracowaniu" nad reklamacją nie oddzwoniono do mnie.
    WKURZYŁEM się poważnie
    - i dnia 03.09.02 złożyłem reklamację na piśmie o uznanie kwoty
    i wystawienie f-ry korygującej.
    Po wydzwanianiu po ok. za tydzień, panienki "na linii" zapewniały,
    że "widzą" u nich w "systemie" moją reklamację. Ale nic ponadto.
    Dopiero na dzień przed otrzymaniem kolejnej faktury (też zawyżonej)
    jakaś "panienka" zadzwoniła, żebym sobie "niedopłacił" na tej fakturze
    346.36 zł. Na pytanie, dlaczego nie otrzymałem f-ry korygującej,
    otrzymałem odpowiedź, że owszem, otrzymałbym ją za ok. 2-3 miesiące
    (pod warunkiem że zapłacę te zawyżone), bo ich system nie potrafi
    tak szybko wystawiać faktur korygujących.
    Niedopłaciłem i... miałem spokój tylko do dzisiaj... bo...
    otrzymałem WEZWANIE DO ZAPŁATY na 346.36 zł, na którym pisze,
    że jeśli nie ureguluję należności w ciągu 45 dni od daty kwestionowanej
    przez
    nich faktury, to "ograniczą mi usługę". A faktycznie jest już ponad 90 dni.
    Także pisze, żebym zadzwonił do BOK-u po uiszczeniu opłaty
    (to może nie utną kabla).
    ZADZWONIŁEM - a jakże.. rozmawiając w tonie lwiego ryku,
    że jeśli jutro w tymże BOK-u nie przystawią mi stempla,
    że anulują wezwanie TOOOOOO...:
    - napiszę donos do urzędu skarbowego o niewystawieniu faktury
    korygującej na moje wezwanie (w przerwach moich wrzasków panienka
    stwierdziła, że są te faktury, ale nie dostarczyli mi ich - bo nie
    napisałem
    żeby mi je dostarczyć, a swoją drogą zwykłe przysyłają, a korygujące już
    nie ?),
    - że nie będę już gadał z "głupawymi pracownikami BOK-u" tylko
    z Dyrektorem Obszaru,
    - że będąc w BOK-u sporo narozrabiam, by inni klienci to widzieli i
    słyszeli.

    A swoją drogą pamiętam, że jak pisałem do nich o SDI, to szybko odpisali,
    że nie ma warunków technicznych, jak zadzwoniłem o założenie neostrady,
    to też szybko założyli, ale niestety teraz to już poważnie zaniemogli...

    Czy może Wy też obserwujecie powolną degrengoladę i rozkład jakości
    wszelkich usług świadczonych przez TP S.A., "olewania" klienta od momentu
    kiedy już stanie się ich klientem ?

    Andrzej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: