  • 1. Data: 2002-11-21 07:12:32
    Temat: Nie tylko na kablach Te-psy żlesię dzieje...
    Od: "Andrzej Kurzejamski" <A...@v...neostrada.pl>

    Do ciągłych awarii w Neo+ dołączyłbym uwagi na temat
    niekompetencji ich sumarycznie ujętych nowych systemów CRM
    (ludzie plus komputery).
    Oto "mój kalendarz" korzystania z usług TP S.A.:

    Dnia 12.07.02 przeszedłem ze zwykłej neostrady na Neo+ (512kbps),
    zgodnie z regulaminem za 30 dni od tej daty powinni byli naliczać
    niższy abonament. Niestety, liczyli dalej tak, jakby nic się nie stało.
    Dnia 20.08.02 zacząłem już poważnie monitować telefonicznie
    swój BOK o zawyżonej fakturze. Niestety, mimo zapewnień
    panienek "na linii" o "pracowaniu" nad reklamacją nie oddzwoniono do mnie.
    WKURZYŁEM się poważnie
    - i dnia 03.09.02 złożyłem reklamację na piśmie o uznanie kwoty
    i wystawienie f-ry korygującej.
    Po wydzwanianiu po ok. za tydzień, panienki "na linii" zapewniały,
    że "widzą" u nich w "systemie" moją reklamację. Ale nic ponadto.
    Dopiero na dzień przed otrzymaniem kolejnej faktury (też zawyżonej)
    jakaś "panienka" zadzwoniła, żebym sobie "niedopłacił" na tej fakturze
    346.36 zł. Na pytanie, dlaczego nie otrzymałem f-ry korygującej,
    otrzymałem odpowiedź, że owszem, otrzymałbym ją za ok. 2-3 miesiące
    (pod warunkiem że zapłacę te zawyżone), bo ich system nie potrafi
    tak szybko wystawiać faktur korygujących.
    Niedopłaciłem i... miałem spokój tylko do dzisiaj... bo...
    otrzymałem WEZWANIE DO ZAPŁATY na 346.36 zł, na którym pisze,
    że jeśli nie ureguluję należności w ciągu 45 dni od daty kwestionowanej
    przez
    nich faktury, to "ograniczą mi usługę". A faktycznie jest już ponad 90 dni.
    Także pisze, żebym zadzwonił do BOK-u po uiszczeniu opłaty
    (to może nie utną kabla).
    ZADZWONIŁEM - a jakże.. rozmawiając w tonie lwiego ryku,
    że jeśli jutro w tymże BOK-u nie przystawią mi stempla,
    że anulują wezwanie TOOOOOO...:
    - napiszę donos do urzędu skarbowego o niewystawieniu faktury
    korygującej na moje wezwanie (w przerwach moich wrzasków panienka
    stwierdziła, że są te faktury, ale nie dostarczyli mi ich - bo nie
    napisałem
    żeby mi je dostarczyć, a swoją drogą zwykłe przysyłają, a korygujące już
    nie ?),
    - że nie będę już gadał z "głupawymi pracownikami BOK-u" tylko
    z Dyrektorem Obszaru,
    - że będąc w BOK-u sporo narozrabiam, by inni klienci to widzieli i
    słyszeli.

    A swoją drogą pamiętam, że jak pisałem do nich o SDI, to szybko odpisali,
    że nie ma warunków technicznych, jak zadzwoniłem o założenie neostrady,
    to też szybko założyli, ale niestety teraz to już poważnie zaniemogli...

    Czy może Wy też obserwujecie powolną degrengoladę i rozkład jakości
    wszelkich usług świadczonych przez TP S.A., "olewania" klienta od momentu
    kiedy już stanie się ich klientem ?

    Andrzej

  • 2. Data: 2002-11-21 11:24:37
    Temat: Re: Nie tylko na kablach Te-psy żlesię dzieje...
    Od: "Tomasz Lam" <l...@s...spambe.mtl.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kurzejamski" <A...@v...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:argiko$n3g$1@news.tpi.pl...
    > Dnia 12.07.02 przeszedłem ze zwykłej neostrady na Neo+ (512kbps),
    > zgodnie z regulaminem za 30 dni od tej daty powinni byli naliczać
    > niższy abonament. Niestety, liczyli dalej tak, jakby nic się nie stało.

    Ja akurat przechodziłem NEO256 na DSL512 i nic takiego nie uświadczyłem, ale
    żeby Ci ulżyć to powiem że dostałem niedawno od nich fakturę korygującą na
    niedopłatę sprzed ponad roku. Mam zwyczaj przechowywać dokumenty 3 lata więc
    wyciągnąłem szybko tamte faktury i pognałem do BOKu, bowiem przez telefon to
    możesz się jedynie dowiedzieć gdzie BOK się znajduje, bo przenieśli. I teraz
    najlepsze, z wielka awanturą złożyłem skargę i reklamację, ale odpowiedzi,
    ponieważ była OK, czyli uznali reklamację, nie dostałem, jak zadzwoniłem do
    owego BOKu po 14 dniach roboczych uświadomiono mnie że odpowiedzi na piśmie
    jak rozpatrzyli reklamację pozytywnie - nie dostane :(

    Tomasz Lam

  • 3. Data: 2002-11-21 11:24:42
    Od: "JLoaf" <j...@w...pl>

    Witam,

    > Czy może Wy też obserwujecie powolną degrengoladę i rozkład jakości
    > wszelkich usług świadczonych przez TP S.A., "olewania" klienta od momentu
    > kiedy już stanie się ich klientem ?

    Tak. Tylko że to nie jest powolna degrengolada, tylko stałe, ciągłe olewanie
    klienta odkąd pamiętam. Czas na zmianę, czas na Telenergo. (mamy 2x2 Mb/s w
    TP S.A., ostatnio 16% strat do routera brzegowego).

    Jacek.

  • 4. Data: 2002-11-21 17:51:58
    Od: "Julius C." <j...@s...pl>

    Użytkownik "JLoaf" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Mb/s w
    | TP S.A., ostatnio 16% strat do routera brzegowego).

    No właśnie, a jakie warunki
    w Telenergo?
    JC

  • 5. Data: 2002-11-21 17:53:15
    Od: "Książę Vegeta" <v...@b...net>

    > Czas na zmianę, czas na Telenergo.

    możesz coś więcej o nich napisać? na ich stronie jakoś nie widzę zbyt dużo
    informacji :(

    --
    pozdrawiam
    Książę Vegeta

  • 6. Data: 2002-11-21 17:53:37
    Od: "news.tpi.pl" <d...@f...pl>

    Ja rowniez przylaczam sie do narzekan
    Moje (tfu) neo+ nie dziala juz od 2 tygodni
    zlozylem juz 4 reklamacje i zrobilem awanture w boku
    Nic to nie dalo.. nie dziala.. wisze na modemie.. :(

  • 7. Data: 2002-11-24 08:21:01
    Od: "sebixxx neo+ :(" <s...@N...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-1?Q? Ksi=B1=BF=EA?= Vegeta <v...@b...net> napisał(a):

    > Użytkownik "JLoaf" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > możesz coś więcej o nich napisać? na ich stronie jakoś nie widzę zbyt dużo
> [...]
    Niestety tez jestem uzytkownikiem Neo+ (przeszedłem z SDI na dogodnych
    warunakch hEHEHEhehe ) Od samego poczatku miałem problemy przy montazu neo+
    fachowcy oczywiscie nie potrafili tego zainstalowac na moim kompie wiec
    przyniosłem od kumpla takiego z swiezo polozoną windą to wtedy im sie
    udało :)) . Po za tym czekalem na ncich 4 dni bo wczesniej twierdzili ze nie
    maja modemów skonfigurowanych i nie zwróciłem uwagi na date jaka była na
    umowie oczywiscie podłozyli mi umowe z data 4 dni wstecz ale trudoi sie mówi
    to ja zawaliłem konretniej to starszaa. Mam to juz z dwa i pół miesiaca i
    przez ten czas był z 10 awari w tym 3 takie na cały wekend od czwartku np do
    wtorku rana . Dzwoniac pod numer 0800 mozna dostac szału przewaznie kiedy nie
    działa neo+ trzeba siedziec przy telefonie z 30 min aby sie połaczyc z nimi
    paranojaaaaa . Po za tym ciekawie mi rozwiazali problem platnosci w pierwszy
    miesiacu placiłem za SDi w drugim za SDi w trzecim ZA neo+ i 260 zł dopłaty
    niewiem skad to wzieli z moich obliczen powinienem dopłacic maxymalnie 120
    zł . HEHE spoko nie Osobiscie nie polecam nikomu usługi NEO+ jak narazie to
    lipa jak sam Ch .. cały czas sa usterki nie ma tygodnia zeby wszystko
    chodziło stabilnie nie napalajcie sie na to bedziecie załowac A po za tym
    jakby ktos mogł napisac co i jak po kolei robic zeby odliczyc sobie te dni w
    ktorych nie ma neta z winy tpsy to byłby bardzo wzdzieczny senkju wery macz
    SEBIXXX :( neo+ :(

  • 8. Data: 2002-11-24 20:24:20
    Od: krzyss <k...@k...com>

    Dnia 2002-11-24 09:21, Użytkownik sebixxx neo+ :( napisał:

> [...]
    > ktorych nie ma neta z winy tpsy to byłby bardzo wzdzieczny senkju wery macz

    Zglosic awarie na infolini i otrzymac numer zgloszenia !!! bez niego nei
    ma reklamacji. Potem jak juz ustanie awaria to isc do boku z pismem ze w
    tych a tych dniach nie dzialalo. I czekac... ja juz czekam prawie 2
    miesiace :)))

    --
    ===---=== krzyss vel Qkill ===---===
    ---===--- www.krzyss.com ---===---

  • 9. Data: 2002-11-24 20:24:24
    Od: krzyss <k...@k...com>

    Dnia 2002-11-21 18:53, Użytkownik news.tpi.pl napisał:
    > Ja rowniez przylaczam sie do narzekan
    > Moje (tfu) neo+ nie dziala juz od 2 tygodni
    > zlozylem juz 4 reklamacje i zrobilem awanture w boku
    > Nic to nie dalo.. nie dziala.. wisze na modemie.. :(

    Zloz pisemna skarge do boku na dzialanie neostrady, pamietaj zeby
    podpisali ci kopie takiej skargi z wpisaniem na dziennik i numerem tego
    wpisu.

    --
    ===---=== krzyss vel Qkill ===---===
    ---===--- www.krzyss.com ---===---

  • 10. Data: 2002-11-25 07:36:51
    Od: "Iwan" <i...@a...bm>

    Użytkownik "krzyss" <k...@k...com> napisał w wiadomości

[...]

    jezeli nie otrzymales pisemnej odpowiedzi na reklamacje = Twoja
    reklamacja zostala uznana - idz sie klocic o wyegzekwowanie kasuczi, jak
    nie beda chcieli oddac - sad ;-)
    formalnie musisz otrzymac odpowiedz w trybie jaki zostal okreslony w
    regulaminie - jesli jej nie otrzymujesz to automatycznie nalezy Ci sie
    zadoscucznienie