  • 31. Data: 2016-01-04 17:26:12
    Temat: Re: Nie wierzę... (Esinomed InfoView w środku)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-01-03 o 23:18, slawek pisze:

    >Sprzęt elektroniczny do medycyny znany jest z tego, że jest strasznie
    >drogi, gdyż podobno musi spełniać bardzo ostre kryteria jakościowe.
    >To nie chodzi jak jest odpicowana oprawka na LEDa, tylko to jest
    >prowizorka zrobiona przy pomocy paru rupieci z szuflady plus płytka
    >wytrawiona w kuwecie. Taki prototyp nie powinien w ogóle wypłynąć
    >poza firmę.

    No, to moze byc prototyp w trakcie badan klinicznych, obowiazkowych
    przed wprowadzeniem do uzytku.
    Ale i tak balbym sie cos takiego wypuscic ... chyba, ze dobrze
    owiniete tasma klejaca :-)

    J.

  • 32. Data: 2016-01-04 18:42:46
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 04.01.2016 um 17:26 schrieb J.F.:
> [...]
    > przed wprowadzeniem do uzytku.
    > Ale i tak balbym sie cos takiego wypuscic ... chyba, ze dobrze owiniete

    Przecież ta firma już parę razy plajtowała i chyba dalej jest plajtnięta.

    Waldek

  • 33. Data: 2016-01-05 00:15:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mario" <M...@...pl> wrote in message news:n6dt8i$ndd$1@dont-email.me...
> [...]
    > kuwety. Dajesz prototyp do programisty, albo sam piszesz program. W czasie
    > pracy nad oprogramowaniem przychodzi płytka z płytkarni. Lutujesz ją,
    > wymieniasz w prototypie i wysyłasz :) Oczywiście to przykład idealny.
    > Często się okazuje, że brakuje kilku dni i trzeba wysłać tak jak jest,
    > albo kary umowne lub straci się klienta. No więc wysyłasz obiecując sobie,
    > że zamienisz te gówno na porządny egzemplarz, bo mógłby być wstyd gdyby
    > ktoś tam zajrzał. Potem tracisz motywację do tej zamiany bo przecież
    > działa. Potem ktoś tam zajrzy i jest wstyd :)

    No jest :-)

    > ATSD od numeru 0001 do 0011 jest wystarczająco czasu żeby zrobić płytkę w
    > płytkarni.

    Czyżbyś zakładał że to 11 iteracja?? Nie wygłupiaj się :-)))
    Ja obstawiam że zrobili 25 sztuk takich samych, to jest 11 sztuka z tych 25
    :-)

  • 34. Data: 2016-01-05 01:01:32
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-01-05 o 00:15, Pszemol pisze:

    > No jest :-)

    > Czyżbyś zakładał że to 11 iteracja?? Nie wygłupiaj się :-)))
    > Ja obstawiam że zrobili 25 sztuk takich samych, to jest 11 sztuka z tych
    > 25 :-)

    Nie twierdzę, że to jest 11 iteracja. Moim zdaniem, miedzy wykonaniem
    prototypu do prac deweloperskich, a wykonaniem jedenastej sztuki
    testowej (klienckiej) było dużo czasu na porządne wykonanie zasilacza.
    Absurdalne jest robienie kilkunastu sztuk płytek w kuwecie (wytrawiarce)
    gdy można zamówić w płytkarni i mieć za 14 dni, albo dopłacić za ekspres
    i mieć za kilka dni. Podaję przykłady z naszego zacofanego
    technologicznie kraju. Na zachodzie powinno być sprawniej.
    Moim zdaniem to jakaś kretyńska oszczędność, która przy oferowaniu
    drogiego produktu po prostu nie przystoi.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 35. Data: 2016-01-05 07:30:22
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Tue, 5 Jan 2016 01:01:32 +0100, Mario <M...@...pl> wrote:
    > Moim zdaniem to jakaś kretyńska oszczędność

    A moim zdaniem zwykły fake i czarny PR. Zero dowodów że to
    rzeczywiście sprzęt z firmy której nazwa jest na nalepce. Zero
    dowodów że gdziekolwiek to pracowało. Ot ktoś wrzucił trochę złomu do
    pudełka. Kto? Gdzie? Kiedy? Nie wiadomo.

    Na miejscu firmy poszczułbym prawnikami.

  • 36. Data: 2016-01-05 09:28:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 4 Jan 2016 17:15:33 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Czyżbyś zakładał że to 11 iteracja?? Nie wygłupiaj się :-)))
    > Ja obstawiam że zrobili 25 sztuk takich samych, to jest 11 sztuka z
    tych 25
    > :-)

    a ja zakładam, że to jest trzeci egzemplarz, przecież 11 to trzy.

    --
    Marek

  • 37. Data: 2016-01-08 15:04:07
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał w wiadomości

    > A co nas obchodzi twoja niezbyt rozwinięta wyobraźnia? Nie twój

    Dlaczego mówisz w imieniu innych? Mów w swoim.

> [...]
    > z kątem 90 stopni jest źródłem magicznego promieniowania? Albo że LED musi
    > mieć odpicowaną oprawkę z sezonowanej platyny, bo inaczej basy będą

    Widać, żeś tu nowy. Pobądź jakiś czas najpierw.

    --
    R2
    (Sig w remoncie)

    ---
    Avast.

  • 38. Data: 2016-01-08 15:12:16
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości
    > elektronicy mogą oceniać jakość produktu, zwłaszcza gdy jest po prostu
    > chujowo zrobiony. I nie ma co się w tym doszukiwać jakichś frustracji

    Zdecydowanie.

    > kogoś kto zazdrości, że sam nie zarobił. Sprzęt elektroniczny do medycyny
    > znany jest z tego, że jest strasznie drogi, gdyż podobno musi spełniać
    > bardzo ostre kryteria jakościowe. To nie chodzi jak jest

    Nic dziwnego, jak się np. taki elektrokauter rozjebie w trakcie prucia mózgu
    przy operacji neurochirurgicznej, to wolę nawet nie myśleć o skutkach, jakie
    może to wywołać. To już lepiej komisurotomię zrobić scyzorykiem, mniej
    uszkodzeń będzie.

    > odpicowana oprawka na LEDa, tylko to jest prowizorka zrobiona przy pomocy
    > paru rupieci z szuflady plus płytka wytrawiona w kuwecie. Taki prototyp
    > nie powinien w ogóle wypłynąć poza firmę.

    Już sam fakt, że pojawił się znak firmy, bez notki "prototyp pre-alpha,
    używasz na własne ryzyko", bądź podobnej, jest mocno wątpliwy. Jak mi się
    wyjebie w trakcie grania w Pasjansa, to pół biedy, odpalę ponownie, albo
    zagram na innym kompie. A jak mi puści w mózg pacjenta prad 10 razy taki,
    jak przewidziano, to cud, jeśli pacjent w ogóle przeżyje.

    --
    [dekada]

    ---
    Avast.

  • 39. Data: 2016-01-08 16:18:08
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Fri, 8 Jan 2016 15:04:07 +0100, "ACMM-033" <v...@i...pl>
    wrote:
    > Widać, żeś tu nowy. Pobądź jakiś czas najpierw.

    ;)