  • 1. Data: 2012-01-29 10:41:20
    Temat: Nieklikalne linki i.. fixed?
    Od: "Radek N." <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    koduję prosty układ złożony z jednej podstrony:

    http://nadarzynski.net/test

    Nawigacja w serwisie (pomarańczowy boks po lewej) to linki "wewnętrzne"
    prowadzące do poszczególnych sekcji w dokumencie. Chcę, aby nawigacja
    była wypozycjonowana jako fixed. Do tego miejsca wszystko działa.

    I teraz problem:
    W przeglądarce Firefox lub nawet Chrome (Win7) przy pewnych rozmiarach
    ekranu linki w ogóle się nie chcą klikać (są jakby nieaktywne). Kursor
    nie zmienia się na pointer. Dla przykładu: po kliknięciu na "Pomidorowa
    od zaraz" nie mogę już kliknąć "Kontakt"... przy pewnych
    rozdzielczościach wszystkie stają się nieaktywne.

    Proszę o jakąś wskazówkę.

    --
    Pozdrawiam - Radek N.

  • 2. Data: 2012-01-29 10:53:06
    Temat: Re: Nieklikalne linki i.. fixed?
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    W dniu 2012-01-29 11:41, Radek N. pisze:
> [...]
    > od zaraz" nie mogę już kliknąć "Kontakt"... przy pewnych
    > rozdzielczościach wszystkie stają się nieaktywne.

    Jeśli jeszcze nie znalazłeś:

    div#nav {
    z-index: 100;
    }

    artur

  • 3. Data: 2012-01-29 11:02:48
    Od: "Radek N." <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-29 11:53, Artur Muszyński pisze:

    > Jeśli jeszcze nie znalazłeś:
    >
    > div#nav {
    > z-index: 100;
    > }

    No jakoś nie mogłem się dogooglać. Wieki nie kodowałem, więc pewnie
    straciłem wprawę. Ale faktycznie działa.
    Ma to jakieś sensowne wytłumaczenie, dlaczego mam zmieniać z-index - czy
    mam to wrzucić do rubryki "tak ma być" ;)

    Pięknie dziękuję za pomoc.

    --
    Pozdrawiam - Radek N.

  • 4. Data: 2012-01-29 19:13:02
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    W dniu 2012-01-29 12:02, Radek N. pisze:

> [...]
    > Ma to jakieś sensowne wytłumaczenie, dlaczego mam zmieniać z-index - czy
    > mam to wrzucić do rubryki "tak ma być" ;)

    Ma, ale nie wyciągnij błędnego wniosku. Używasz Firebuga?

    artur

  • 5. Data: 2012-01-29 19:57:03
    Od: "Radek N." <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-29 20:13, Artur Muszyński pisze:

    > Ma, ale nie wyciągnij błędnego wniosku. Używasz Firebuga?

    Jasne, że używam. Pewnie chodzi o fakt, że niektóre elementy "zachodzą"
    na te linki nawigacji na pewnych wysokościach.

    --
    Pozdrawiam - Radek N.