  • 1. Data: 2003-01-06 13:01:34
    Temat: Niekompetencja firmy www.bum.pl /Wroclaw
    Od: "seba" <s...@w...wroc.pl>

    Coz. Myslalem, ze nie bede musial pisac tego maila, ale zycie mnie zmusilo.
    W bramie jest 5 chetych na podlaczenie do netu. Firma www.bum.pl wyrazila
    wole podjecia sie w szybkim terminie instalacji. Pierwszy termin byl do
    polowy grudnia. Gdy zadzwonilem po terminie uslyszalem, ze w zwiazku z tym,
    ze stawiaja nowy punkt dostepowy do ktorego bedziemy podpieci opozni sie to
    troche, ale beda stawac na glowie aby zaczac instalacje u nas do konca roku.
    Dzisiaj zadzwonilem i uslyszalem aby uzbroic sie w cierpliwosc, bo nie
    wiadomo kiedy. Gdy powiedzialem, ze w takim wypadku bede musial rozejrzec
    sie za inna firma pani z ktora rozmawialem powiedziala "prosze bardzo".
    Pomijam to, ze co osoba to inne ceny i wymowki. (wczesniej nowy punkt
    dostepowy, teraz instalacja w innym miejscu, a bylismy "pierwsi na liscie")
    Pozdrawiam.
    Cross-post: pl.regionalne.wroclaw,pl.internet.polip
    --
    * Sebastian Krawczyk, Wrocław, PL
    * www.skrupulant.prv.pl - program do kawiarenek

  • 2. Data: 2003-01-06 18:31:58
    Temat: Re: Niekompetencja firmy www.bum.pl /Wroclaw
    Od: Konstantynoneopolitanka <K...@o...ru>

    A co co miala powiedziec?
    Lizac Cie miala po pupie?
    Wez przestan, nikt normalny nie bedzie sie az tak plaszyczl przed
    kilentem.
    Chcesz to czekasz, nie chcesz to mowisz: dobrze dziekuje i odkladasz
    sluchawke. A Ty sobie urzadziles jakis telefon zaufania i jej sie
    wyzalasz, ze musisz zrezygnowac... a co ona ma zrobic, umartwiac sie z
    Toba? NIC ja to nie obchodzi.. zostaw to dla siebie i naucz sie, ze male
    firmy musza walczyc o wiele roznych rzeczy jak no lokalizacje, a to trwa
    - a Twoje stekanie tego nie przyspieszy.. nikt tez nie bedzie za
    niecale 100 zl miesiecznie stawal dla Ciebie na glowie, za cienkim
    jestes klientem.. sorry, ale nie wiem czego nie rozumiesz

  • 3. Data: 2003-01-06 20:48:32
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Konstantynoneopolitanka <K...@o...ru> dnia 06
    sty 2003 napisał(a):

    > nikt tez nie bedzie za niecale 100 zl
    > miesiecznie stawal dla Ciebie na glowie, za cienkim jestes
    > klientem.. sorry, ale nie wiem czego nie rozumiesz

    Ja np. Ciebie nie rozumiem! Uważasz, że skoro firma nastawia się na
    "cienkich" klientów i ma ich w dupie, to jest ok?

    --
    w...@s...pl
    tHe sTaGe diVInG cLUb

  • 4. Data: 2003-01-06 20:48:59
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Mon, 6 Jan 2003, seba wrote:

    > Coz. Myslalem, ze nie bede musial pisac tego maila, ale zycie mnie zmusilo.
    > W bramie jest 5 chetych na podlaczenie do netu. Firma www.bum.pl wyrazila
    > wole podjecia sie w szybkim terminie instalacji
    [...]

    1. wejdz na ich 'strone' jakas przegladarka bez flasha - NIC sie nie
    dowiesz...
    2. cytat z ich strony: "Jest to [...] łącze sieciowe o
    przepustowości 11 Mbit/s (Ethernet IEEE 802.11b)"

    Jak chcesz sie w to bawic i czekac az pewna agencja zabierze firmie 'bum'
    jej zabawki za uzywanie sprzetu niezgodnie z przepisami, a twoj internet
    odplynie w niepamiec razem z oplata instalacyjna, to prosze bardzo:-)

    pozdrawiam

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 5. Data: 2003-01-07 07:17:59
    Od: "Dan" <d...@p...pl>

    >(Ethernet IEEE 802.11b)
    >
    > Jak chcesz sie w to bawic i czekac az pewna agencja zabierze firmie 'bum'
    > jej zabawki

    Tzn ze sie jeszcze nic nie zmienilo w temacie udostepnienia pasma z ktorego
    korzysta 802.11b (zdaje sie 2,4 GHz)??
    Zdawalo mi sie, ze juz wszystko bylo legalne hmmmmmm

    Pozdrawiam
    Dan

  • 6. Data: 2003-01-07 07:18:06
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Przy okazji pytanie do grupowiczów.

    Firma ta podaje w cenniku:
    "UWAGI:
    Podane ceny są cenami BRUTTO, naliczono 22% podatek VAT."

    Czy nie powinien być naliczany 7% VAT?
    Pytam, bo w cenniku mojej sieci podają kwotę brutto abonamentu i tak
    naprawdę nie wiem ile podatku VAT pobierają.
    Zanim ich zapytam, chciałbym się upewnić jak powinno być.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 7. Data: 2003-01-07 12:01:02
    Od: "Jacek Olbrys" <j...@f...onet.pl>

    > Czy nie powinien być naliczany 7% VAT?
    > Pytam, bo w cenniku mojej sieci podają kwotę brutto abonamentu i tak
    > naprawdę nie wiem ile podatku VAT pobierają.
    > Zanim ich zapytam, chciałbym się upewnić jak powinno być.

    Powinno byc oczywiscie 7%. Ale.... kazdy orze jak moze i taka firemka po
    prostu woli naliczyc wiecej VAT, aby sobie go latwiej odliczyc od swoich
    kosztow, ktore pewnie sa znaczne i wszystkie na 22%. Inaczej narazala by sie
    na kontrole z US, zadajac zwrotu z kasy. Oczywiscie nie dziwi to w przypadku
    takiej firemki, dziwi juz natomiast w przypadku TDC Internet pobierajacej
    tez 22% za dostep do internetu, tlumaczac klientom, ze "to usluga
    kompleksowa" - chyba rozumieja przez to, ze daja konto pocztowe na polboxie.

    JO

  • 8. Data: 2003-01-07 15:40:16
    Od: Konstantynoneopolitanka <K...@o...ru>

    > Ja np. Ciebie nie rozumiem! Uwa?asz, ?e skoro firma nastawia si? na
    > "cienkich" klientów i ma ich w dupie, to jest ok?

    1) nie nastawia sie, skad w ogole taki wniosek? poza tym nawet gdyby tak
    robila to jest suwerenny wybor tego kolesia, jego spraw czy chce czy nie
    chce i czy pdooba mu sie traktowanie
    2) czemu ma ich w pupie? przeciez oni nie podpisywali zadnej umowy..
    zaloze sie ze probouja to jakas rozwiazac, ale widocznie w pojeciu
    przecetnego klienta rzecz sprowadza sie do wciagnieca kabla do
    mieszkania, z ktorego leci juz sobie internt... nikt nie wie ze sa
    jescze pzowolenia, badania technicze i oczwyisce inny sprzet do tego
    potrzebny.. a to jest rowne wielu godzion czasu... a nie tylko sam
    kabelek w mieszkaniu.. przkre jest to, ze to trzeba wyjasniac i jeszcze
    jak widze w jaki sposob seba wyciaga wnioski, ze go olali po 2 tyg..
    zalosc

    na miejscu tego kolsia i tak cieszyl bym sie, ze przynajmniej ma jakies
    perspektywy

  • 9. Data: 2003-01-07 19:57:03
    Od: "Nindalf" <n...@w...USUN_TO.pl>

> [...]
    > niecale 100 zl miesiecznie stawal dla Ciebie na glowie, za cienkim
    > jestes klientem.. sorry, ale nie wiem czego nie rozumiesz

    Sorry, ale to mi zapodaje takim stereotypowym mysleniem z lat '80 gdzie
    czekala zawsze w sklepie mila i uczynna pani sprzedawczyni

  • 10. Data: 2003-01-08 06:36:35
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

    > Tzn ze sie jeszcze nic nie zmienilo w temacie udostepnienia pasma z
    ktorego
    > korzysta 802.11b (zdaje sie 2,4 GHz)??
    > Zdawalo mi sie, ze juz wszystko bylo legalne hmmmmmm

    ;-))) staneli w pewnym punkcie czasu i nie zorientowali sie, ze to legalne
    ustawa bodajze z 26 listopada 2002

    pozdrawiam,
    jelen