  • 1. Data: 2009-11-17 10:41:00
    Temat: Nierdzewka po taniości - czy da się pospawać?
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Witam

    Uszkodziłem sobie kangurka w samochodzie, na spawie rozerwało przy
    zgninaniu.

    W miejscu pęknięcia widać, że są warstwy :-(

    Wierzchnia około 0,5 mm nierdzewna a wewnętrzna chyba zwykła stal
    konstrukcyjna.

    Myślę pospawać to zwykłym drutem z migomatu i na uszkodzone miejsca dać
    nakładki jakieś żeby ładnie było.

    Jakieś rady?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2009-11-17 11:18:17
    Temat: Re: Nierdzewka po taniości - czy da się pospawać?
    Od: Tomasz Kordat <t...@w...peel>

    Agent 0700 pisze:
> [...]
    > konstrukcyjna.
    >
    > Myślę pospawać to zwykłym drutem z migomatu i na uszkodzone miejsca dać

    To nie jest nierdzewka, tylko stal z jakąś powłoką.
    Po spawaniu ulegnie zniszczeniu miejsce dookoła.

    TK

  • 3. Data: 2009-11-17 11:21:15
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > To nie jest nierdzewka, tylko stal z jakąś powłoką.
    > Po spawaniu ulegnie zniszczeniu miejsce dookoła.

    Wiem, że tak.

    Dlatego chcę spoiny i deczko obok zakryć nakładką polakierowaną, którą
    zrobię sam.

    Są w sprzedaży kolanka jakieś rurkowe o różnych średnicach?