  • 31. Data: 2015-02-02 16:18:56
    Temat: Re: Nju -- rozmowa ze ślepym o kolorach
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" mao41u$c95$...@n...news.atman.pl

    > Dostaniesz na rachunku szczegółowym,

    Zapewne tak. Tu ciekawostka:
    -- razem z fakturą mogę otrzymać,
    ale
    -- teraz nie mogę otrzymać.

    > cierpliwości.

    > Na razie nie zostałeś obciążony opłatą, więc nie siej zamętu.

    Bardzo powoli...

    "Liwiusz" mao3ol$c95$...@n...news.atman.pl

    > OK, powoli łapię.

    No właśnie -- powoli... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2015-02-02 16:38:11
    Temat: Re: Nju -- rozmowa ze Ĺ?lepym o kolorach
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" mao41u$c95$...@n...news.atman.pl

    > cierpliwości.

    Cierpliwość jest cnotą -- myślał tak cierpiąc
    z powodu bólu ręki włożonej do ognia. ;)

    Cierpliwość jest cnotą -- ale jakże czasami kosztowną.
    Niejeden człowiek nie osiągnął celu, gdyż zabrakło mu
    cierpliwości. Jednak cierpliwość ma swoją cenę.

    Dziś matce łatwiej (niż za miesiąc) zgadnąć, kto mógł
    wysłać SMS 23 stycznia.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2015-02-02 16:40:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > "Liwiusz" mao3ol$c95$...@n...news.atman.pl

    > No właśnie -- powoli... ;)

    > Dlatego, że ewentualne zyski są zbyt małe w stosunku
    > do ewentualnych strat związanych z reklamacją.

    Po co zatem reklamujesz jeszcze nie naliczoną opłatę z tego okresu?

    > Fragment dotyczący tego (z 19 grudnia) SMSa
    > zamieściłem, zamieniając numer telefonu odbiorcy na xxxxxxxxx.
    >
    > 16:48 sieć T-mobile xxxxxxxxx 1 0,07 0,09 0,09

    No i jest wszystko - czas, numer, czego jeszcze chcesz? Z aktualnym
    smsem poczekaj do faktury, potem stwierdź, że "że ewentualne zyski są
    zbyt małe w stosunku do ewentualnych strat związanych z reklamacją" i
    odpadnie wówczas konieczność naszego czytania na grupie tego, co nawet
    ciebie nie obchodzi dostatecznie dużo :)

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2015-02-02 17:19:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" mao5q3$ebq$...@n...news.atman.pl

    > Po co zatem reklamujesz jeszcze nie naliczoną opłatę z tego okresu?

    Wyjaśniłem obszernie w tym wątku osobie występującej tu jako JF.

    > No i jest wszystko - czas, numer, czego jeszcze chcesz?

    Czasu i numeru SMSa wysłanego w obecnym/bieżącym okresie.

    > Z aktualnym smsem poczekaj do faktury, potem stwierdź,
    > że "że ewentualne zyski są zbyt małe w stosunku do
    > ewentualnych strat związanych z reklamacją" i odpadnie
    > wówczas konieczność naszego czytania

    Masz taką konieczność? Odczuwasz ją, czy została Ci narzucona?

    > na grupie tego, co nawet ciebie nie obchodzi dostatecznie dużo :)

    Jeśli Cię ktoś zmusza -- to IMO nieładnie.
    IMO możesz udać się z tym do prokuratury, lub choćby
    na policję. Ale jeśli pracujesz w Nju a czytanie (tego
    i owego) należy do Twoich obowiązków, być może nie
    znajdziesz uznania w oczach innych ludzi...

    -=-

    Przy okazji -- wyjaśnij, dlaczego uznałeś za ślepego mnie?

    "Liwiusz" magodk$pod$...@n...news.atman.pl

    > Z opisu widzę, że ten ślepy to ty.

    Czego (wg Ciebie) nie dostrzegam?

    -=-

    Piszę o zaistniałej sytuacji (ale nie zmuszam do czytania)
    aby przestrzec innych ludzi. (przestrzeganie jest jednym
    z celów tej grupy)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2015-02-02 17:30:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > "Liwiusz" mao5q3$ebq$...@n...news.atman.pl

    > Wyjaśniłem obszernie w tym wątku osobie występującej tu jako JF.

    To wyjaśnij nieobszernie i w jednym zdaniu.

    > Czasu i numeru SMSa wysłanego w obecnym/bieżącym okresie.

    To poczekaj aż opłata zostanie naliczona, na razie nie jest.

    > Masz taką konieczność? Odczuwasz ją, czy została Ci narzucona?

    Na szczęście nie jesteś moim klientem i nie muszę czytać twoich
    bezsensownych i sprzecznych samych w sobie pism ;)

    > Jeśli Cię ktoś zmusza -- to IMO nieładnie.
    > IMO możesz udać się z tym do prokuratury, lub choćby

    Nie mierz wszystkich swoją miarą.

    > Piszę o zaistniałej sytuacji (ale nie zmuszam do czytania)

    Mamę przestrzeż, aby nie wciskała przypadkowo klawiszy.

    > aby przestrzec innych ludzi. (przestrzeganie jest jednym
    > z celów tej grupy)

    Nikt się nie przejmuje twoimi 9 groszami. Można by pochylić się nad
    ogólnym problemem taryfikowania nieistniejących smsów, ale z twojego
    słowotoku nie wynika aby tak było - płaczesz jak baba, że coś ci w
    aktualnym okresie rozliczeniowym nabito i ty nie wiesz co, by potem -
    jak już będzie faktura i możliwość dowiedzenia się co i jak i
    reklamowania - stwierdzić, że ci się nie chce, by znaleźć obiekt do
    płaczów w kolejnym okresie jeszcze nie zafakturowanym.

    Jeśli zatem ktoś tutaj czegoś nie rozumie i dziwnie się zachowuje (jak
    ten ślepiec od kolorów), to właśnie ty.

    A skoro samego ciebie problem nie interesuje, tylko ćwiczysz pisanie
    zdań złożonych, to nas tym bardziej.

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2015-02-02 18:42:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Eneuel Leszek Ciszewski* napisał(-a):

    > To uniemożliwi wysyłanie SMSów?

    tak

    > Odbierania nie popsuje?

    nie

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 37. Data: 2015-02-02 19:24:55
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 02.02.2015 o 17:30, Liwiusz pisze:
    /.../
> [...]
    > reklamowania - stwierdzić, że ci się nie chce, by znaleźć obiekt do
    > płaczów w kolejnym okresie jeszcze nie zafakturowanym.

    Konwulsantom Nju Mobile należy się dodatek za pracę w szczególnie
    trudnych warunkach.

  • 38. Data: 2015-02-02 22:06:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" mao8nn$5jb$...@n...news.atman.pl

    > To wyjaśnij nieobszernie i w jednym zdaniu.

    W jednym zdaniu mogę dać Ci link do postu z wyjaśnieniami. ;)
    (albo radę -- ,,poszukaj tego postu'')

    > To poczekaj aż opłata zostanie naliczona, na razie nie jest.

    0. Jest naliczona.
    1. Nie jest istotne to, czy opłata
    już jest naliczona, czy nie jest.

    > Na szczęście nie jesteś moim klientem i nie muszę czytać twoich
    > bezsensownych i sprzecznych samych w sobie pism ;)

    Jeszcze niedawno sugerowałeś istnienie
    przymusu czytania, teraz zaprzeczasz?...

    > Nie mierz wszystkich swoją miarą.

    Mnie nikt nie zmusza do czytania tego, co piszesz.

    > Mamę przestrzeż, aby nie wciskała przypadkowo klawiszy.

    Jakich klawiszy? Przypomnę może -- ani nie jest problemem
    naliczona opłata, ani nie jest problemem naliczenie opłaty,
    ale NIECZYTANIE tego, co jest słane do doradców Nju.

    () naliczona opłata nie jest problemem i nie była problemem
    () fakt naliczenia opłaty był postrzegany jako problem
    (należało rozwiązać zagadkę naliczania)
    () nieczytanie było problemem tak dużym, że doprowadziło
    do powstania tego wątku

    > Nikt się nie przejmuje twoimi 9 groszami.

    Mam odmienne zdanie. IMO:

    JF już nie przejmuje się, ale do niedawna przejmował
    Ty przejmujesz się nadal
    Nju przejmuje się chyba nadal
    (nie wiem, czy 9, czy 18, a nie chcę
    wnikać zbyt głęboko w ich wypowiedzi)
    ja nie przejmowałem się ani 9 groszami, ani 18 groszami
    (zareagowałem bezzwłocznie, tedy ;) nie mam sobie nic
    do zarzucenia; wydruk faktury (jednej strony, nie całego
    billingu) kosztuje mnie niekiedy ;) 35 groszy)

    > Można by pochylić się nad
    > ogólnym problemem taryfikowania nieistniejących smsów,

    Nie ma pewności co do tego, że tych SMSów nikt nie
    wysłał z matki telefonu. Matka mogła komuś pożyczyć
    swój telefon. Ale aby ułatwić sprawdzenie, warto znać
    numery odbiorców i czas wysyłania. Pojedyncze SMSy były
    podejrzane. Jak już napisałem -- podejrzewałem włączenie
    jakiejś niechcianej usługi z periodyczną płatnością. Sam
    koszt (9 groszy) mógłby być niczym wobec reszty oferowanej
    przez te usługę.

    IMO zdrowy na umyśle człowiek reaguje, widząc coś, czego nie pojmuje.
    Zaś mniej zdrowy -- przysłowiowo chowa głowę w piasek. Koszt takiego
    chowania bywa wysoki. (zabrudzenie olejem pokrywy silnika niekoniecznie
    oznacza tylko koszt oleju, który wydostał się spod tej pokrywy)

    > ale z twojego słowotoku nie wynika aby tak było

    Bo tak nie jest. ;) Nie pochylam się nad ogólnym
    problemem taryfikowania nieistniejących SMSów,
    gdyż do tej pory ten problem mnie nie dotyka.

    Dotknął mego ojca. Ojciec także nie śle SMSów, ale nawet
    gdyby słał, raczej nie mógłby w jednej minucie wysłać
    setek SMSów. ;)

    > - płaczesz jak baba,

    A jak płacze baba? Bez ronienia łez? ;)
    Mnie oczy pieką (przed paru dniami piekły
    niesamowicie) ale niekoniecznie łzawią.

    > że coś ci w aktualnym okresie rozliczeniowym
    > nabito i ty nie wiesz co,

    Wiem -- ,,nabito'' SMS.

    > by potem - jak już będzie faktura i możliwość dowiedzenia
    > się co i jak i reklamowania - stwierdzić, że ci się nie
    > chce, by znaleźć obiekt do płaczów w kolejnym okresie
    > jeszcze nie zafakturowanym.

    Może zajmij się oceną teraźniejszości
    i przeszłości a wróżenie pozostaw innym? ;)

    > Jeśli zatem ktoś tutaj czegoś nie rozumie i dziwnie
    > się zachowuje (jakten ślepiec od kolorów), to właśnie ty.

    Twoim zdaniem, którego nie potrafisz nijak podeprzeć.

    > A skoro samego ciebie problem nie interesuje, tylko
    > ćwiczysz pisanie zdań złożonych, to nas tym bardziej.

    Wyjaśniłem, ale wyjaśnię raz jeszcze -- pytałem o czas
    wysłania i numer telefonu odbiorcy SMS. Otrzymałem do
    tej pory datę wysłania. (nie znam numeru i nie znam godziny)

    -=-

    Ćwiczę coś innego. Cierpliwość. Ty chyba jesteś (choć trudno
    w to uwierzyć?) idiotą (oczywiście w niemedycznym tego słowa
    znaczeniu), ale inni ludzie nie będąc idiotami (jedynie udając
    idiotów), usiłują wyprowadzić swych adwersarzy (mnie przykładowo)
    z równowagi. Rozmowa z Tobą uczy swoistej obojętności -- uodparnia.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2015-02-02 22:08:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Smok Eustachy" 54cfc0f7$0$2211$6...@n...neostrada.pl

    > Konwulsantom Nju Mobile należy się dodatek za pracę w szczególnie trudnych
    warunkach.

    IMO tym dodatkiem może być nagana. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2015-02-02 22:47:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Big Jack" maoct7$lhh$...@n...news.atman.pl

    > tak

    > nie

    I to właśnie nadgorliwa (w dobrym tego słowa znaczeniu) odpowiedź.
    (skoro klient uważa, że wysyłanie SMSów nie jest mu potrzebne,
    może warto mu podpowiedzieć, jak zaradzić wysyłaniu SMSów
    w przyszłości)

    Pojmuję, że ten numer jest dorzucony do SIMki, nie do telefonu.
    (skoro po włożeniu nowej SIMki SMSy można słać)

    Sprawdzę najpierw u siebie.

    () Nie widzę niczego, co przypomina

    nr Centrum wiadomości

    w moim smartfonie.

    () W tablecie (tablet może pracować jak telefon) widzę

    SMS Service Center

    ale dla obu SIMek (Play i Virgin_po_przeniesieniu_z_Play)
    mam ten sam numer -- +48790998250. Czy ten numer miałbym
    zmienić? Obawiam się, że nie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'