  • 1. Data: 2009-10-19 23:44:23
    Temat: No i styk do Francetelecom w TPNET leży
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    Tak ku potomności żeby nie było, że nie zauważyliśmy.

  • 2. Data: 2009-10-19 23:47:09
    Temat: Re: No i styk do Francetelecom w TPNET leży
    Od: Piotr Łancewicz <p...@g...com>

    On 20 Paź, 01:44, "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com"
    <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com> wrote:
    > Tak ku potomności żeby nie było, że nie zauważyliśmy.

    Leży i kwiczy i to już dobre parę... minut.....

  • 3. Data: 2009-10-20 00:01:13
    Od: amz <a...@g...com>

    On 20 Paź, 01:47, Piotr Łancewicz <p...@g...com> wrote:

    > Leży i kwiczy i to już dobre parę... minut.....

    Znowu koparka :/

  • 4. Data: 2009-10-20 00:08:18
    Od: Igor Orłowski <c...@g...com>

    On 20 Paź, 02:01, amz <a...@g...com> wrote:

    > Znowu koparka :/

    ktoś wie kiedy to naprawią?

  • 5. Data: 2009-10-20 00:08:19
    Od: arvind <a...@p...pl>

    On 20 Paź, 01:47, Piotr Łancewicz <p...@g...com>
    > Leży i kwiczy i to już dobre parę... minut.....

    no u mnie całe 40 minut... i straciłem turniej pokerowy :P

  • 6. Data: 2009-10-20 00:10:04
    Od: Igor Orłowski <c...@g...com>

    On 20 Paź, 02:08, arvind <a...@p...pl> wrote:
    > On 20 Paź, 01:47, Piotr Łancewicz <p...@g...com>

    > no u mnie całe 40 minut... i straciłem turniej pokerowy :P

    a własnie teraz zaczyna sie mecz orlando vs bulls na który troche
    czekałem....

  • 7. Data: 2009-10-20 00:13:23
    Od: Tomasz Winiarski <t...@f...elblag.pl>

    arvind pisze:
    > On 20 Paź, 01:47, Piotr Łancewicz <p...@g...com>
    >
    > no u mnie całe 40 minut... i straciłem turniej pokerowy :P
    trudno... trzeba iść spać... albo się tunelować

    --
    Tomasz Winiarski
    Jabber: tomekwin at jabber.org
    mail: inactive user

  • 8. Data: 2009-10-20 00:14:06
    Od: obeer <s...@g...com>

    On 20 Paź, 02:01, amz <a...@g...com> wrote:
    > Znowu koparka :/

    eee tam.... &TP bierze dobry przykład z Cogenta i robi depeering :-)

    W końcu reklama nie kłamie: Twój świat, cały świat...
    Po co komu coś więcej jak ma &TP? :-)

    --S.

  • 9. Data: 2009-10-20 00:20:47
    Od: Adam Ziaja <a...@g...com>

    On 20 Paź, 02:14, obeer <s...@g...com> wrote:

    > eee tam.... &TP bierze dobry przykład z Cogenta i robi depeering :-)
    >
    > W końcu reklama nie kłamie: Twój świat, cały świat...
    > Po co komu coś więcej jak ma &TP? :-)
    >
    > --S.

    Ciekawe jakie to uczucie, jak operator koparki wraca do domu z mysla,
    ze odlaczyl pol Polski od swiata :-P, ostatnio bylo tak pod koniec
    2007r. ;-)

  • 10. Data: 2009-10-20 00:29:01
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com wrote:

    > Tak ku potomności żeby nie było, że nie zauważyliśmy.

    No teraz widzę że się przez telie przepycha, ale dlaczego tak późno ?