  • 1. Data: 2009-10-19 11:58:44
    Temat: Port 25 w TP
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    I gdzie są ci wszyscy mądrzy, którzy mnie usiłowali przekonać, że
    zablokowanie portu 25 jest problemem _technicznym_ albo prawnym?

    Nie było woli politycznej, to się nie blokowało. Jest wola polityczna,
    to się zablokuje.

    Szkoda, że nie kilka lat temu, ale to już trudno, lepiej późno niż
    wcale.

    MJ

  • 2. Data: 2009-10-19 12:07:17
    Temat: Re: Port 25 w TP
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Michal Jankowski wrote:
> [...]
    > to się zablokuje.
    >
    > Szkoda, że nie kilka lat temu, ale to już trudno, lepiej późno niż

    ALe w jakim kontekście to piszesz? Zablokowali? Już?

    M.

  • 3. Data: 2009-10-19 12:21:21
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message

    > ALe w jakim kontekście to piszesz? Zablokowali? Już?

    od 1 grudnia podobno...

    c.

  • 4. Data: 2009-10-19 12:24:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 14:07:17 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > ALe w jakim kontekście to piszesz? Zablokowali? Już?

    Na ostatnim PLNOGu było:

    http://tinyurl.com/tpsa-smtp
    http://preview.tinyurl.com/tpsa-smtp

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2009-10-19 12:27:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > ALe w jakim kontekście to piszesz?

    http://www.tp.pl/prt/pl/tpcert/aktualnosci/wiadomosc
    i/zabezpiecz/?_a=685898

    MJ
    PS. Z rachunkami tel. przysyłają informację...

  • 6. Data: 2009-10-19 12:29:39
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Cezar wrote:

    > od 1 grudnia podobno...

    To, że planują, to wiem. Ale Michał tak zaczął... :-)

    M.

  • 7. Data: 2009-10-19 12:37:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > To, że planują, to wiem. Ale Michał tak zaczął... :-)

    Przecież napisałem "się zablokuje", a nie, że już. Wola polityczna się
    pojawiła i to się liczy.

    MJ

  • 8. Data: 2009-10-19 13:21:20
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Przecież napisałem "się zablokuje", a nie, że już. Wola polityczna się
    > pojawiła i to się liczy.

    OK, bo już się przestraszyłem, że senderbase się popsuło :-P

    M.

  • 9. Data: 2009-10-19 13:33:57
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > OK, bo już się przestraszyłem, że senderbase się popsuło :-P

    2 grudnia sprawdz 8-).

    MJ

  • 10. Data: 2009-10-19 14:11:58
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > 2 grudnia sprawdz 8-).

    Sprawdzam dość często, od czasu słynnego występu publicznego Pana
    Dyrektora z Polpaka, tego od konieczności blokowania GIMPa :-P
    I widzę skutek tego blokowania jak jasna cholera :-(

    M.