  • 121. Data: 2015-04-02 14:45:43
    Temat: Re: No nareszcie własciwa droga...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-02 o 01:25, LordBluzg(R) pisze:

    > Skracam.
    > Po co Ci dodatkowa bateria jak masz ładowarkę w samochodzie?

    Nie każdy cały dzień spędza w samochodzie.

    > Załóż okulary, poniżej (w linku który podałem) jest DRUGA MAPKA :)

    To może nie podawaj linków do kiepsko zrobionych stron.
    Tylko zę w tych dobrze zrobionych nie ma takich głupot jak
    w tej na którą się powołujesz. :-)

    > Tutaj własnie jest Twoja "mądrość" :)

    Mam wrażenie że na tej stronie jest jednak mądrość takich jak ty.

    > Zwykły EGOIZM, bo myślisz tylko o sobie :) Od samego początku tego wątku.

    A o kim ty myślisz wytykając mi przebywanie na wschodzie kraju ?

    > Nie interesuje mnie w sumie gdzie mieszkasz. Jak narazie, z braku
    > argumentów nie wyjaśniłeś sensu produkowania dodatkowych, wymienialnych,
    > uniwersalnych baterii dla WSZYSTKICH (bez wyjątku, nawet tych co noszą
    > smartwatche) Mają te baterie produkowac tylko dla Ciebie?

    Jak by cię nie interesowała to nie sprawdzał byś kłamczuszku.

    > Upss, pisałem o Twoim nauczycielu. Powooolny jesteś?

    A wyglądało jakbyś pisał o swoim, ewidentnie źle cię nauczył
    lub to ty byłeś odporny na wiedzę.

    > Mój nauczyciel mnie nauczył aby nie stawiać spacji przed pytajnikiem.
    > Widocznie Twój nauczyciel był geniuszem :)

    W czasach kiedy mnie uczył nie było komputerów, emaili i grup
    dyskusyjnych. Ale ty tego nie jesteś w stanie pojąć.

    > Mylisz się. Głupota jest własnie wtedy, jak rozmówca olewa zasady
    > pisowni i nie ma żadnego argumentu na poparcie swoich herezji. Nawet
    > dotyczącego zasad pisowni :) Jeszcze Cię "dupkiem" nie nazwłem bo na ten
    > zaszczyt trzeba sobie u mnie zasłużyć :D

    A jak rozmówca olewa zasady dobrego wychowania i usiłuje
    obrazić rozmówcę to już nie jest głupota tylko chamstwo.
    Chcesz na coś jeszcze zapracować w tej dyskusji to proszę bardzo,
    nie krępuj się.

    Pozdrawiam

  • 122. Data: 2015-04-04 08:59:19
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 02 Apr 2015 14:45:43 +0200, RadoslawF wrote:

    > W czasach kiedy mnie uczył nie było komputerów, emaili i grup
    > dyskusyjnych. Ale ty tego nie jesteś w stanie pojąć.

    Ale to może poza pianobiciem wyjaśnisz zalety tego pomysłu? Poza
    wątpliwą -- mozliwosc wywalenia pytajnika jako pierwszy znak nowej
    linii?

    PS. Może jakiś linek w/s zwalania tego na Ślązaków?
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns