  • 1. Data: 2013-12-07 17:38:08
    Temat: Nokia 515 - latarka
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Witam szanownych grupowiczów,

    chciałem zapytać posiadaczy nokii 515 o to, czy można w niej używać diody
    jako latarki? Czy to za pomoca jakiejś aplikacji latarka, a może jest jakiś
    klawisz, który ją uruachamia, jak to było w przypadku nokii X2.

    pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2013-12-15 17:53:33
    Temat: Re: Nokia 515 - latarka
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    > chciałem zapytać posiadaczy nokii 515 o to, czy można w niej używać diody
    > jako latarki? Czy to za pomoca jakiejś aplikacji latarka, a może jest
    > jakiś klawisz, który ją uruachamia, jak to było w przypadku nokii X2.

    Nikt nie ma tej nokii? Nikt nie wie?

    Wojtek

  • 3. Data: 2013-12-17 17:58:21
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > jako latarki? Czy to za pomoca jakiejś aplikacji latarka, a może jest
    > jakiś klawisz, który ją uruachamia, jak to było w przypadku nokii X2.

    Jest to jeden z nowszych modeli na rynku.
    Wielu potencjalnych nabywców jeszcze czeka na opinie tych, co już je mają.

    Jurek W

  • 4. Data: 2013-12-17 18:30:39
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    > Wielu potencjalnych nabywców jeszcze czeka na opinie tych, co już je mają.

    To tak jak ja :)

    Wojtek