  • 1. Data: 2009-05-01 12:21:33
    Temat: Nokia 6300
    Od: "Szczepan" <m...@f...pl>

    no wlasnie, fajny telefonik ale ...
    - slownik T9 czy da sie go edytowac
    - dlaczego gdy sie pisze bez slownika np. klawiszem '1' wybija litery aąbcć
    a nie najpierw bez ogonkow abc...
    - nie ma mozliwosci zmiany kontrsatu wyswietlacza, np. wieczorem swieci
    ciemniej
    - przy przegladaniu stron wywala komunikat 'pamiec pelna' - robilem
    czyszczenie cache i nic;

  • 2. Data: 2009-05-01 12:38:35
    Temat: Re: Nokia 6300
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Szczepan pisze:
    > no wlasnie, fajny telefonik ale ...
    > - slownik T9 czy da sie go edytowac

    dodawac nowe slowa = tak
    usuwac/zmieniac = nie

    > - dlaczego gdy sie pisze bez slownika np. klawiszem '1' wybija litery aąbcć
    > a nie najpierw bez ogonkow abc...

    bo masz wlaczony jezyk polski w telefonie.
    przelacz na jezyk angielski w telefonie (T9 pozostaw polskie)

    > - nie ma mozliwosci zmiany kontrsatu wyswietlacza, np. wieczorem swieci
    > ciemniej

    nie, bo ten telefon nie ma czujnika swiatla. i w ogole nie przewidziano
    mozliwosci zmiany poziomu swiatla podswietlenia.

    > - przy przegladaniu stron wywala komunikat 'pamiec pelna' - robilem
    > czyszczenie cache i nic;

    bo ten tel ma za malo pamieci.

    Ogolnie to mimo ze to seria 6xxx to jest to slaby telefon.
    I pisze tak dlatego ze go niestety musze uzywac.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."