  • 1. Data: 2009-05-01 09:16:56
    Temat: iPlus- stan konta MB
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam, od miesiąca posiadam NC10 w iPlusie 60 z limitem 1 GB i nie wiem jak
    kontrolować stan MB. Pozatym ten limit dotyczy tylko pobranych danych czy
    sumy wyslanych i pobranych? Jeśli macie dobre, sprawdzone rozwiązanie to
    pomóżcie proszę.

  • 2. Data: 2009-05-01 09:58:56
    Temat: Re: iPlus- stan konta MB
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy sumy wyslanych i pobranych? Jeśli macie dobre, sprawdzone rozwiązanie

    Limit dotyczy sumy danych wysłanych i pobranych
    Licznik kontroli wykorzystanego pakietu MB jest w programie dołączanym do
    iPlus w którejś zakładce.
    Żaden inny program Ci nie pomoże, ponieważ odnośnie decyzji o wyczerpaniu
    pakietu to podejmuje ją operator, licząc dane w swoim systemie i nie masz
    szans w przypadku jakichś sporów z operatorem wygrać powołując się na jakiś
    program liczący, nawet ten dostarczany przez iPlus. Przeczytaj umowę i
    regulamin iPlus.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 3. Data: 2009-05-01 11:07:22
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    (...)
> [...]
    > szans w przypadku jakichś sporów z operatorem wygrać powołując się na
    > jakiś program liczący, nawet ten dostarczany przez iPlus. Przeczytaj

    DziEki!. No właśnie nie mam licznika w żadnej zakładce, jedynie biezace
    sessji. Jaki program będzie sam sie resetowal od 1 dnia miesiaca i bedzie
    nizle naliczakl ruch sieciowy? Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-05-01 11:28:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > DziEki!. No właśnie nie mam licznika w żadnej zakładce, jedynie biezace
    > sessji. Jaki program będzie sam sie resetowal od 1 dnia miesiaca i bedzie
    > nizle naliczakl ruch sieciowy? Pozdrawiam

    Nie podniecaj si epierwszym dniem miesiaca!
    Liczy sie pierwszy dzien cyklu rozliczeniowego.
    rzadko kiedy pokrywa si eon z pierwszym dniem miesiaca.

    PS. Jakos w Play Online potrafili udostepnic licznik w serwisie www.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-05-01 11:55:16
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    > DziEki!. No właśnie nie mam licznika w żadnej zakładce, jedynie biezace
    > sessji. Jaki program będzie sam sie resetowal od 1 dnia miesiaca i bedzie
    > nizle naliczakl ruch sieciowy? Pozdrawiam

    Od nowego roku nie mam już iPlus, ale w wtedy aktualnym oprogramowaniu
    licznik był gdzieś w narzędziach lub ustawieniach i dało się ustawić dzień w
    którym się restartował.
    Jeśli masz limit 1GB i zamierzasz korzystać na codzień to troszkę mało, bo
    mi to prawie starczało na pocztę, czytanie grup i bieżących wiadomości na
    dwóch portalach (ogólnym i branżowym) dwa razy dziennie.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 6. Data: 2009-05-09 08:55:11
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Czeresniak pisze:
> [...]
    > bo mi to prawie starczało na pocztę, czytanie grup i bieżących
    > wiadomości na dwóch portalach (ogólnym i branżowym) dwa razy dziennie.

    No dokladnie ten 1MB ledwo starcza. Teraz w iplusie za 15zl wiecej
    bedziesz miec 3MB. Mnie taki limit wystarcza bezproblemu na
    wszystko-muzyka, youtube, sciagniecie czegos z netu. Oczywiscie z
    umiarem, bo na sciaganie 24h nie starczy :)

    --
    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-)